تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۳۳
بازدید: ۷۶۹
کد خبر: ۲۱۵۵۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شستا اعلام کرد؛

رشد شفافیت و سودآوری شستا با عرضه محصولات تولیدی در بورس کالا

‌می‌متالز - محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا گفت: در راستای ارتقای شفافیت و افزایش سودآوری، عرضه محصولات تولیدی گروه شستا را بورس‌محور می‌کنیم که در این زمینه در سال جاری محصولات جدیدی همچون سیمان، تیشو، MDF، نمک تصفیه، تایر، کاغذ و MEK را با پیگیری در بورس کالا پذیرش و عرضه کردیم.

به گزارش می‌متالز، محمد رضوانی فر، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی شستا ضمن تاکید بر اینکه در راستای ارتقای شفافیت و افزایش سودآوری عرضه محصولات تولیدی گروه را بورس محور می‌کنیم افزود: در این راستا در سال جاری محصولات جدیدی همچون سیمان، تیشو، MDF، نمک تصفیه، تایر، کاغذ و MEK را با پیگیری در بورس کالا پذیرش و عرضه کردیم.

وی تصریح کرد: در حالی که رشد ارزش معاملات بورس کالا در بهار ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ برابر بوده رشد معاملات گروه شستا در این مدت به ۴.۸ برابر رسیده است.

رضوانی فر در ادامه با اشاره به افزایش چشمگیر حجم مقداری و نیز ارزش معاملات گروه شستا در بورس کالا گفت: حجم مقداری معاملات گروه شستا در بورس کالا با رشد ۴.۳ برابری از ۲۳۴ هزار تن در بهار ۱۳۹۹ به یک میلیون تن در بهار ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین ارزش معاملات گروه شستا در بورس کالا با رشد ۴.۸ برابری از ۸۴۰ میلیارد تومان در بهار ۱۳۹۹ به ۴۰۰۰ میلیارد تومان در بهار ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده