تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۰۰
بازدید: ۳۰۸
کد خبر: ۲۱۹۸۶۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه خبر داد؛

افتتاح ۳ مرکز جدید واکسیناسیون کرونا با همکاری «سپاه صاحب الزمان» و «شرکت فولاد مبارکه»

‌می‌متالز - مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در راستای مسوولیت اجتماعی این شرکت از افتتاح ۳ مرکز واکسیناسیون کرونا در «خوراسگان» و «ملک شهر» و «رهنان» به درخواست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با همکاری سپاه صاحب الزمان و شرکت فولاد مبارکه خبر داد.

به گزارش می‌متالز، هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه همواره در شرایط سخت تلاش کرده است در قبال جامعه مسوولانه عمل کند؛ با شیوع کرونا این شرکت، تجهیز بیمارستان شهرستان‌های مبارکه و لنجان و تامین اکسیژن رایگان برای مراکز درمانگر کرونا را در راستای مسوولیت اجتماعی انجام داد که به ارتقا نظام سلامت، منجر شد.

وی افزود: در همین راستا در این هفته به منظور سرعت گرفتن واکسیناسیون کرونا و به درخواست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ستاد استانی مقابله با کرونا، ۳ مرکز جدید «خوراسگان» و «ملک شهر» و «رهنان» با همکاری سپاه صاحب الزمان و شرکت فولاد مبارکه افتتاح می‌شود.

نباتی نژاد خاطر نشان کرد: بر اساس آمار اعلام شده تاکنون در اصفهان، ۴۹۰ هزار نفر یک دوز واکسن و ۱۳۴ هزار نفر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند و برای رسیدن به ایمنی جمعی ناگزیریم که روند واکسیناسیون شتاب بگیرد.

وی افزود: همچنین از آنجا که واکسن کووبرکت در مردادماه به تولید انبوه می‌رسد نیاز است که مراکز واکسیناسیون در استان اصفهان توسعه یابد تا هرچه سریع‌تر با ایمنی از طریق واکسیناسیون، اپیدمی کرونا کنترل شود.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به مسوولیت اجتماعی این شرکت گفت: مسوولیت اجتماعی به منزله چهارچوب اخلاقی شرکت فولاد مبارکه همواره در صدر امور قرار داشته است و این شرکت همواره سعی کرده تا در راستای امیدآفرینی و تقویت سرمایه‌های اجتماعی متعهدانه تصمیم‌های سنجیده‌ای اتخاد کند که نمود آن در ایفای مسوولیت‌های اجتماعی در ایام شیوع کرونا مشهود است.

نباتی نژاد با اشاره به تامین ۱۸ هزار تن اکسیژن رایگان در مراکز درمانگر تصریح کرد: در شرایطی که شرکت فولاد مبارکه متاثر از محدودیت‌های انرژی برق است، این شرکت با ایفای مسوولیت اجتماعی تامین روزانه ۶۰ تن اکسیژن رایگان بیمارستان‌ها را تضمین کرده است که مجموع این فعالیت‌ها در حوزه کرونا مورد تقدیر وزیر بهداشت هم قرار گرفت.

وی با تاکید بر شتاب گیری روند واکسیناسیون کرونا برای مهار این اپیدمی و کنترل واریانت‌های این ویروس با واکسیناسیون گسترده گفت: با تولید انبوه واکسن تولید داخل و تعامل با سپاه صاحب الزمان درصدد هستیم در راستای مسوولیت‌های اجتماعی مراکز واکسیناسیون کرونا را توسعه دهیم تا ظرفیت تزریق روزانه واکسن کرونا در اصفهان افزایش یابد.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در خاتمه گفت: روز دوشنبه (۴ مرداد) مرکز واکسیناسیون با ۱۰ خط تزریق در دانشگاه خوراسگان و همچنین در روز چهارشنبه (۶مرداد) مراکز واکسیناسیون کرونا در دانشگاه فرهنگ و هنر ملک شهر و مصلی نماز جمعه رهنان با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان افتتاح می‌شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده