تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۱۲
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۲۲۴۵۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گواهی سپرده در بانک ملت اینترنتی عرضه می شود / سقف خرید ۵۰ میلیون تومانی

می متالز - بانک‌ ملت با توجه به شرایط همه‌گیری مجدد کرونا و کاهش ساعت کاری شعب بانک‌ها، فروش گواهی سپرده سرمایه‌گذاری را از طریق وب‌سایت اینترنتی انجام می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، بانک ملت با توجه به شرایط همه‌گیری مجدد ویروس کرونا و کاهش ساعت کاری شعب بانک‌ها، فروش گواهی سپرده سرمایه‌گذاری را از طریق وب‌سایت اینترنتی انجام می‌دهد.

بر این اساس، مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت بانک ملت و انتخاب گزینه بازار خدمات الکترونیک (بستام) در منوی سامانه‌های مبتنی بر وب، نسبت به خرید اینترنتی این اوراق اقدام کنند. برای خرید این گواهی‌ها باید شماره ملی و شماره حساب متمرکز در بانک ملت در سامانه وارد و گواهی سپرده موردنظر را که در واحد‌های ۱۰۰ هزار تومانی منتشر شده، خریداری شود.

سقف خرید این گواهی‌های سپرده برای هر کارت عضو شتاب۵۰ میلیون تومان است. خریداران می‌توانند گواهی سپرده خریداری شده را بصورت آنلاین از سامانه دریافت کنند. بازخرید این گواهی‌های سپرده از طریق سامانه بانکداری اینترنتی یا مراجعه افراد به شعب بانک ملت با همراه داشتن رسید گواهی سپرده امکان‌پذیر است؛ بنابراین گزارش، بانک ملت از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بر خدمات غیرحضوری افزوده و امکانات بیشتری را برای پیشگیری از تردد‌های غیرضروری یا مراجعه حضوری مشتریان به شعب فراهم کرده است.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده