تاریخ: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۱۵
بازدید: ۲۶۰
کد خبر: ۲۲۶۶۶۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
نایب رئیس مجلس مطرح کرد:

قول وزیر صمت برای کاهش نرخ فولاد و سیمان

‌می‌متالز - نیکزاد نایب رئیس مجلس ظرفیت تولید فولاد و سیمان کشور را نسبت به مصرف آن بیشتر عنوان و اظهار کرد: در نشست امروز و بنا به قول وزیر صمت مقرر شد کیسه سیمان که هم‌اکنون در بازار ۲۷ هزار تومان است، ظرف ۱۵ روز به ۲۵ هزار تومان برسد.

به گزارش می‌متالز، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، از قول وزیر صمت برای ساماندهی و کاهش نرخ سیمان و فولاد خبر داد.

علی نیکزاد ثمرین در توضیح جلسه روز سه‌شنبه خود با سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره ساماندهی وضعیت بازار فولاد و سیمان، گفت: پیش از این دو سرپرست و یک وزیر دولت دوازدهم قول‌هایی درباره ساماندهی بازار فولاد و سیمان داده بودند که متأسفانه نتوانستند عمل کنند.


ظرفیت تولید فولاد و سیمان کشور نسبت به مصرف آن بیشتر است

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ظرفیت تولید فولاد و سیمان کشور را نسبت به مصرف آن بیشتر عنوان و اظهار کرد: در نشست امروز و بنا به قول وزیر صمت مقرر شد کیسه سیمان که هم‌اکنون در بازار ۲۷ هزار تومان است، ظرف ۱۵ روز به ۲۵ هزار تومان برسد.

نیکزاد خاطرنشان کرد: همچنین قیمت هر کیلوگرم میل‌گرد با ارزش افزوده ۱۷ هزار تومان است که قرار شد قیمت آن هم ساماندهی شده و به ثبات برسد و این دو کالا در سه مقطع یک ماهه به طور کامل ساماندهی می‌شود.

در این نشست عزت‌الله اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رضا تقی‌پور عضو این کمیسیون، نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد، سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان و روح‌الله ایزدخواه نماینده مردم تهران نیز حضور داشتند و نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره بازار سیمان و فولاد مطرح کردند.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده