تاریخ: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۲:۴۶
بازدید: ۳۵۷۸
کد خبر: ۲۲۹۰۸۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

فرصت معدن، تهدید بی‌توجهی

‌می‌متالز - انتظار می‌رود چنین فرصت خدمت را غنیمت شمرده و با تحقق وعده‌هایتان شاهد بهبود و تعالی بخش معدن در کشور عزیزمان باشیم و از این فرصت بزرگ نهایت استفاده را ببرید.

به گزارش می‌متالز، بسیج دانشجویی دانشکده‌های صنایع، نقشه برداری و معدن دانشگاه تهران با انتشار این کلیپ، خطاب به وزیر صمت نوشت: انتظار می‌رود چنین فرصت خدمت را غنیمت شمرده و با تحقق وعده‌هایتان شاهد بهبود و تعالی بخش معدن در کشور عزیزمان باشیم و از این فرصت بزرگ نهایت استفاده را ببرید.

تعداد بازدید : 34

بسیج دانشجویی دانشکده‌های صنایع، نقشه‌برداری و معدن دانشگاه تهران پیش از انتخابات ریاست جمهوری نیز طی یک برنامه نمایندگان نامزد‌ها را به دانشگاه دعوت کرده بود تا برنامه‎‌های خود را پیرامون بخش معدن شرح دهند. از طرف جناب آقای رئیسی در این برنامه، دکتر «سیدرضا فاطمی امین» حضور داشت که به شرح برنامه‌های وی در حوزه معدن پرداخت.

بسیج دانشجویی دانشکده‌های صنایع، نقشه‌برداری و معدن دانشگاه تهران با انتشار این کلیپ که شامل صحبت‌های دکتر فاطمی امین در این برنامه و دیگر سخنرانی‌هاست، یادآور شد که منتظر تحقق وعده‌های وی در حوزه معدن می‌ماند.

امیرحسین شبانی، مسوول بسیج دانشجویی دانشکده‌های صنایع، نقشه‌برداری و معدن دانشگاه تهران در گفتگو با «می متالز» ضمن تأکید بر اهمیت بخش معدن و نقشی که می‌تواند در کشور ایفا کند، اظهار داشت: بخش معدن مدت‌هاست که نسبت به جایگاهی که می‌تواند داشته باشد مغفول مانده است. سالهاست که توجهی به این ظرفیت بزرگ صورت نگرفته است. با سرکار آمدن آقای فاطمی امین وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت امیدواریم که این صنعت به جایگاه واقعی خودش بازگردد البته در صورتی که وی توجه کافی را به این صنعت داشته باشند.

توجه به بخش معدن برکات زیادی را در پی خواهد داشت. علاوه بر درآمدی که معادن می‌توانند رقم بزنند، اشتغالزایی را به همراه  داشته و علاوه بر آن وابستگی ما از دیگر کشور‌ها به مواد اولیه را کم خواهند کرد.

 

عناوین برگزیده