تاریخ: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۱۸
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۲۲۹۸۲۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در ۶ ماهه اول امسال؛

فروش کزغال ۳۸درصد رشد کرد

‌می‌متالز - گزارشی از عملکرد ماهانه شرکت زغال سنگ پروده طبس با نماد کزغال (ذپروده طبس) برای دوره منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ منتشر شد که بر اساس آن میزان فروش این شرکت در ۶ ماهه اول امسال و درمقایسه با مدت مشابه سال قبل به میزان ۳۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش می‌متالز، میزان فروش شرکت زغال سنگ پروده طبس در شهریور امسال برابر با ۶۵۳،۶۰۶میلیون ریال بوده است که بخش عمده فروش از کنسانتره زغال سنگ حاصل شده است. همچنین میزان کنسانتره زغال سنگ تولید شده در این ماه برابر با ۲هزارو۵۵۰ تن بوده است.

با نگاهی بر عملکرد ۵ ماهه اول امسال شرکت زغال سنگ پروده طبس می‌بینیم که میزان فروش این شرکت به مقدار ۶،۵۵۴،۴۴۳میلیون ریال بوده و در این مدت توانسته است ۱۶۶هزارو۳۲۱تن کنسانتره زغال سنگ تولید کند.

در مجموع می‌توان گفت: شرکت زغال سنگ پروده طبس از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه فروشی برابر با ۷،۲۰۸،۰۴۹میلیون ریال داشته که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که عدد ۵،۲۲۸،۲۵۹میلیون ریال بوده با رشد ۳۸درصدی فروش همراه گشته است.

گفتنی است شرکت زغال سنگ پروده طبس در ۶ ماهه اول امسال توانسته است ۱۶۸هزارو۸۷۱تن کنسانتره زغال سنگ تولید کند که در مقایسه با میزان تولید صورت گرفته در ۶ ماهه اول ۹۹ که عدد ۲۰۱هزارو۲۰۹تن به ثبت رسیده، با کاهش تولید همراه شده است.

لازم به ذکر است که زغال سنگ به عنوان یکی از مواد اولیه مهم در صنعت فولادسازی با روش کوره بلند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع: پایگاه خبری – تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده