تاریخ: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۳۳
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۲۳۹۴۸۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در نشست با رئیس جمهور مطرح شد

نظری: اختلال در تولید شرکت هپکو اراک با واردات دستگاه‌های مستعمل

‌می‌متالز - رئیس مجمع نمایندگان مرکزی با اشاره به واردات دستگاه‌های مستعمل و ایجاد اختلال در تولید شرکت هپکو اراک گفت: ورود ۱۲ هزار دستگاه مستعمل با کارکرد بالای ۵ سال را زنگ خطری برای تولید داخلی است.

به گزارش می‌متالز، جمع نمایندگان استان و استاندار مرکزی در نشست با رئیس جمهور دغدغه‌های مردم حوزه انتخابیه خود و مشکلات مردم استان مرکزی را با آقای رئیسی مطرح کردند.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین و رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: همکاران بنده در این دیدار با برشمردن مشکلات و چالش‌های حوزه انتخابیه، رئیس‌جمهور را در جریان مسائل روز استان قرار دادند.

نظری گفت: علاوه بر مطرح نمودن دغدغه‌هایی کلان استان، بحث عدم توسعه یافتگی شهرستان خمین، محقق نشدن مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به این شهرستان از جمله راه اندازی و ایجاد شرکت سایپا با تولید سالانه ۱۵۰ هزار خودرو، ایجاد زیرساخت برای توسعه صنعت گردشگری، تامین اعتبار لازم برای ایجاد راه‌های مواصلاتی این شهرستان، از مهمترین مواردی بود که بنده در حوزه انتخابیه خود به آن اشاره نمودم.

آلودگی شهر‌های صنعتی استان، به ویژه اراک و استفاده نیروگاه شازند از سوخت مازوت از دیگر مباحثی بود که مجمع نمایندگان استان با ارائه گزارش، از رئیس جمهور برای حل آن درخواست مساعدت کردند.

رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به واردات دستگاه‌های مستعمل به کشور و ایجاد اختلال در تولید شرکت هپکو اراک با این نوع واردات گفت: نمایندگان اراک با اشاره به این موضوع، احتمال ورود ۱۲ هزار دستگاه مستعمل با کارکرد بالای ۵ سال را زنگ خطری برای تولید داخلی دانستند و رئیس جمهور نیز با اطلاع از این موضوع بلافاصله دستور داد تا با قید فوریت از واردات این چنینی ممانعت به عمل آید و با ثبت سفارش داخلی جلوی ورشکستگی شرکت‌هایی همچون هپکو گرفته شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده