تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۰۸
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۲۴۹۶۱۵

خبر خوش برای دانشجویان ارشد و دکترای دانشگاه یاسوج/تدبیر دانشگاه مادر برای جلوگیری از خام‌فروشی معادن

‌می‌متالز - رئیس دانشگاه یاسوج در حاشیه مراسم تجلیل از پژوهشگران خبر خوبی برای دانشجویان ارشد و دکترای این دانشگاه داشت.

به گزارش می‌متالز، بهادر کرمی در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه یاسوج با بیان اینکه افتخارات ملی و بین‌المللی دانشگاه نتیجه کار پژوهشگران است، گفت: با موفقیت دانشگاه در سطح بین‌المللی در وهله اول نام ایران و وهله دوم نام دانشگاه یاسوج برجسته خواهد شد.


وی بیان کرد: هزینه پایین نامه‌های دانشجویان ارشد ۱۵۰ درصد و دکترا را ۴۰ درصد افزایش یافت و برای ورودی‌های ۱۴۰۰ این افزایش لحاظ می‌شود.

وی با اشاره به تدوین برنامه راهبردی دانشگاه یاسوج گفت: بنا است هدف دانشگاه یاسوج طی ۵ سال آینده ترسیم شود که از پژوهشگران دعوت می‌کنیم برای بهتر شدن این برنامه نظر نهایی خود را اعلام کنند.

در ادامه داود الهامی‌فر بر همکاری‌های بین‌المللی برای تحقق دیپلماسی علمی مدنظر وزارت علوم تاکید کرد و گفت: تعامل بین المللی دانشگاه یاسوج ۳۰ درصد است که باید به ۶۰ درصد افزایش یابد.


معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج با اشاره به حمایت مالی و معنوی از طرح‌های پژوهشی گفت: پذیرش دانشجوی خارجی به محقق شدن دیپلماسی علمی کمک شایانی می‌کند.

الهامی با تاکید بر راه‌اندازی مجلات جدید در دانشگاه و حمایت لازم در این زمینه گفت: از سیاست‌های تشویقی دانشگاه راه‌اندازی چند مجله ملی و بین‌المللی است.

الهامی بیان کرد: پژوهشگران که اقدام به تاسیس شر‌کت دانش بنیان کنند پایه‌های تشویقی به آن‌ها ارائه می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان گفت: معادن زیادی در استان داریم که منابع آن به صورت خام خارج می‌شوند از جمله معدن چرام که به خراسان انتقال داده می‌شود که در صورت پرورش نیرو‌های متخصص جلوی این خام فروشی گرفته می‌شود.


در پایان این نشست از پژوهشگران برتر دانشگاه یاسوج با اهداء لوح سپاس قدرداتی شد.

خبر خوش برای دانشجویان ارشد و دکترای دانشگاه یاسوج/تدبیر دانشگاه مادر برای جلوگیری از خام‌فروشی معادن

خبر خوش برای دانشجویان ارشد و دکترای دانشگاه یاسوج/تدبیر دانشگاه مادر برای جلوگیری از خام‌فروشی معادنخبر خوش برای دانشجویان ارشد و دکترای دانشگاه یاسوج/تدبیر دانشگاه مادر برای جلوگیری از خام‌فروشی معادن

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده