تاریخ: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۱۵
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۲۴۹۶۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید سرپرست فرمانداری نهاوند از کارخانه سیمان

‌می‌متالز - با حضور سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند، حسینی مدیرعامل شرکت سیمان تهران، ثنایی مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند، معاونین و مدیران شرکت سیمان نهاوند از کارخانه سیمان بازدید به عمل آمد.

به گزارش می‌متالز، سرپرست فرمانداری نهاوند در این بازدید طی نشستی که با مدیر عامل کارخانه سیمان تهران و نهاوند داشت ضمن بررسی مسایل و مشکلات این واحد تولیدی و کارگران در جریان آخرین اقدامات انجام شده توسط مدیریت این مجموعه قرار گرفت.

سلگی اظهار کرد: یکی از راه‌های توسعه شهرستان استفاده و حمایت از ظرفیت‌های واحد‌های صنعتی و تولیدی داخلی است تا شاهد کاهش نرخ بیکاری و افزایش تولید و اشتغال در شهرستان باشیم.

وی اشتغال و صادرات را بعنوان مهمترین مزیت‌های کارخانه سیمان نهاوند برشمرد و خاطرنشان کرد: وجود کارخانه سیمان برای منطقه فرصت‌های خوبی را ایجاد کرده و اگر آسیبی در کنار آن به وجود آمده باید با تعامل و همفکری بین دستگاه‌ها و مدیریت کارخانه به حداقل رسانده شود.

سرپرست فرمانداری نهاوند ضمن قدردانی از مشارکت شرکت سیمان نهاوند در عمل به مسوولیت‌های اجتماعی و رفع محرومیت زدایی در شهرستان، خواستار حمایت و مساعدت این شرکت جهت کمک به توسعه ورزش قهرمانی در شهرستان شد.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی گرو

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده