تاریخ: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۳۹
بازدید: ۱۱۲۵
کد خبر: ۲۵۰۰۱۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تولیدات سیمان هگمتان و نهاوند در پیشبرد ساخت مسکن ملی موثر است

‌می‌متالز - استاندارهمدان گفت: افزایش تولیدات سیمان هگمتان و نهاوند نقش مهمی در پیش‌برد ساخت صدهزار واحد مسکن در نهضت ملی مسکن و تامین نیاز استان دارند.

به گزارش می‌متالز، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار با رئیس و مدیران عامل واحد‌های وابسته به بنیاد مستضعفان استان، اظهار داشت: بنیاد مستضعفان باید تسهیلات با سود ارزان‌تری در راستای حمایت از کارآفرینی و ایجاد اشتغال، در اختیار متقاضیان قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه واحد‌های وابسته به بنیاد مستضعفان چرخه تولیدات خود را تکمیل کنند، تصریح کرد: مجموعه‌های تولیدی و خدماتی وابسته به بنیاد مستضعفان در استان رشد کمی و کیفی خوبی داشتند.

استاندار همدان با بیان اینکه مجموعه‌های تولیدی سیمان در استان بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: تولیدات سیمان هگمتان و نهاوند مجموعا حدود سه میلیون تن است.

قاسمی فرزاد گفت: بنیاد مستضعفان در حوزه بانک و سرمایه، منابع مالی خود را افزایش و بخش عظیمی از آن را در حوزه تسهیلات در راستای تولید و ایجاد اشتغال در استان قرار دهد.

وی افزود: توقع مردم و دولت در شرایط فعلی کشور، از بنیاد مستضعفان، عملکرد مبتنی بر کمک، و نقش‌آفرینی موثر درحوزه‌های اقتصادی است.

استاندار همدان عنوان کرد: انتظار می‌رود تسهیلاتی که بنیاد مستضعفان در حوزه کارآفرینی و اشتغال در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد با کمترین و نازل‌ترین سود ارائه شود تا الگویی در کشور باشد.

قاسمی فرزاد افزود: از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بنیاد مستضعفان در زمینه هتل‌داری، به ویژه گردشگری استفاده خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: باتوجه به برخی محدودیت‌ها به ویژه در حوزه کشاورزی، گردشگری به عنوان یکی از محور‌های توسعه مد نظر قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده