تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۱۱
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۲۵۳۷۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اجرای طرح خرید شفاف سبب رفع مشکلات اقتصادی و امیدآفرینی می‌شود

‌می‌متالز - نماینده، ولی فقیه در کردستان در دیدار با معاون وزیر صمت و رئیس‌کل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، گفت: اجرای طرح خرید شفاف زمینه را برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم فراهم کرده و موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

به گزارش می‌متالز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرضا پورذهبی گفت: درج هم‌زمان قیمت تولیدکننده و مصرف‌کننده روی کالا‌های اساسی در مناطقی همچون کردستان تأثیر بسزایی در کاهش فشار‌های اقتصادی روی مردم خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد، آثار اجرای الزام طرح درج قیمت تولیدکننده روی کالا‌ها خیلی سریع در سفره مردم نمایان شود.

نماینده، ولی فقیه در کردستان اعلام کرد: کردستان به لحاظ منابع خدادادی داری ثروت زیادی است، اما متأسفانه مردم آن با محرومیت روبه‌رو هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پورذهبی تصریح کرد: بر اساس آخرین آماری که اداره کل ثبت‌احوال ارائه کرده، جمعیت استان یک میلیون و ۶۷۰ هزار نفر است.

وی بابیان اینکه کردستان بیشترین آمار حاشیه‌نشینی در کشور دارد، عنوان کرد: بیش از ۵۰ درصد از جمعیت سنندج در سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه شهر‌ها زندگی می‌کنند و در برخی مناطق حاشیه‌ای استان مانند نایسر، بیش از ۶۰ هزار نفر ساکن هستند و این آمار روزبه‌روز در حال افزایش است.

نماینده، ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: امیدواریم در دولت مردمی سیزدهم، شاهد تحول جدی در تغییر وضع معیشت مردم و اقتصاد باشیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی در ادامه خدمت به مردم را عبادت خواند و گفت: گاهی شاید انسان توفیق عبادت پیدا نکند، اما برخی کار‌ها و خدمات‌رسانی‌ها بیشترین رضایتمندی الهی را به دنبال دارد و ما آمادگی هر نوع همکاری برای تحقق اهداف دولت را داریم.

وی در خصوص تعطیلات نورزی نیز توضیح داد: در تعطیلات نوروزی امسال، جمعیت قابل‌توجهی از مسافرین و گردشگران در استان حضور داشتند و بیش از ۴۲۰ هزار گردشگر وارد بانه شدند و ۴۰ هزار نفر اسکان در این شهرستان ثبت‌شده است.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده