تاریخ: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۰۹
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۲۵۵۸۶۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ارزیابی بازار پلت سنگ آهن در سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۸

‌می‌متالز - هفته گذشته، گزارشی مبنی بر ارزیابی میزان رشد شرکت‌های فعال در بازار جهانی پلت سنگ آهن، فرصت‌ها و محدودیت‌های آن و پیشرفت‌های تکنولوژیک در آن ارائه شده است.

گزارش ارائه شده در مورد بازار پلت سنگ آهن

به گزارش می‌متالز، و به نقل از مارکت واچ، در تاریخ ۱۴ آوریل یک تحلیل SWOT برای ارزیابی رشد شرکت‌های برجسته در بازار پلت سنگ آهن جهانی ارائه شده است. همچنین در این گزارش آخرین پیشرفت‌ها تجزیه و تحلیل شده و در عین حال نحوه توسعه شرکت‌های اصلی در صنعت پلت سنگ آهن تخمین زده شده است. این شرکت‌های اصلی شامل Vale، Rio Tinto، BHP، Fortescue Metals، Anmining، ArcelorMittal و ... می‌باشد. این گزارش همچنین شامل بحثی درباره تاثیر و بهبودی کووید- ۱۹ بر بازار سنگ آهن، فرصت‌ها و استراتژی‌هایی برای تقویت رشد این صنعت می‌باشد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد گزارش تحقیقاتی جهانی مربوط به “بازار پلت سنگ آهن” در سال ۲۰۲۲ تجزیه و تحلیل دقیقی از عوامل رشد پلت سنگ آهن و همچنین تجزیه و تحلیل اندازه بازار، آخرین روندها، تقاضا و پیش بینی تا سال ۲۰۲۸ را ارائه می‌دهد.

در این گزارش فرآیند تصمیم گیری با درک استراتژی‌هایی بررسی شده که زیربنای منافع تجاری را با توجه به محصولات و بخش‌های صنعت شامل می‌شود. این گزارش تحقیق همچنین اطلاعاتی در مورد رشد صنعت، برنامه‌های توسعه و داده‌های تاریخی منتشر شده با نظر کارشناسان را ارائه می‌دهد.

پیش بینی بازار پلت سنگ آهن

پیش بینی می‌شود که قیمت‌های بازار جهانی پلت سنگ آهن در دوره مورد نظر بین سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۸، با نرخ قابل توجهی افزایش یابند. در سال ۲۰۲۲، بازار با نرخ ثابتی در حال رشد می‌باشد و با اتخاذ استراتژی‌های فزاینده توسط شرکت‌های کلیدی، انتظار می‌رود بازار از افق پیش بینی شده بالاتر رود.

منبع خبری گزارش دادند فرآیند پلت سازی از سنگ آهن ترکیبی از اختلاط مواد خام، تشکیل پلت و عملیات حرارتی پخت پلت خام نرم و تبدیل آن به کره‌های سخت می‌باشد. باید توجه داشت که این موارد معمولاً به عنوان بخشی از فرآیند تولید فولاد به یک کوره بلند یا کارخانه آهن اسفنجی (DRI) وارد می‌شوند.

تحلیل بازار جهانی پلت سنگ آهن

با توجه به همه گیری کووید-۱۹، اندازه بازار جهانی پلت سنگ آهن در سال ۲۰۲۲ به ارزش ۵۴۴۸۰ میلیون دلار تخمین زده شده و پیش بینی می‌شود که تا سال ۲۰۲۸ به اندازه ۶۷۰۱۰ میلیون دلار با CAGR حدود ۳.۵ درصد در طول دوره بررسی مجدداً تنظیم شود.

با در نظر گرفتن کامل تغییرات اقتصادی ناشی از این بحران بهداشتی، پلت تولید شده در کوره بلند که درصد زیادی از بازار جهانی پلت سنگ آهن را در سال ۲۰۲۱ تشکیل می‌دهند، پیش بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۸ میلیون‌ها دلار امریکا ارزش داشته باشد و در دوره پس از کووید-۱۹ با درصد تجدید نظر شده CAGR رشد چشمگیری کند. در حالی که بخش مگنتیت (کلوخه طبیعی آهن) در طول این دوره پیش بینی بر حسب CAGR تغییر خواهد کرد.

لیست بهترین شرکت‌های کلیدی و اصلی در بازار پلت سنگ آهن عبارتند از:

واله
ریو تینتو
BHP
Fortescue Metals
Anmining
ArcelorMittal
Anglo American
گروه HBIS
گروه معدنی Huaxia Jianlong پکن
گروه Evrazholding
Metalloinvest
گروه LKAB
Cleveland-Cliff

گزارش ارائه شده اندازه بازار پلت سنگ آهن را با استفاده از روش‌ها و تحلیل‌های مختلف برای ارائه اطلاعات دقیق و عمیق در مورد بازار مورد مطالعه قرار می‌دهد. برای درک واضح تر، این گزارش به چندین بخش تقسیم شده تا جنبه‌های مختلف بازار را پوشش دهد. محققان از روش‌های اولیه و ثانویه برای جمع آوری اطلاعات در این گزارش استفاده کرده اند. هدف این گزارش هدایت مردم به سمت شناخت بهتر و واضح‌تر از بازار است.

بررسی‌ها نشان داد در این گزارش تحلیل رشد بازار پلت سنگ آهن در سراسر جهان برای بازار‌های بین المللی ارائه شده که شامل مواردی از جمله روند‌های توسعه، تجزیه و تحلیل چشم انداز رقابتی، طرح سرمایه گذاری، استراتژی کسب و کار، فرصت‌ها و تهدید‌ها و وضعیت توسعه در مناطق کلیدی است.

محرک‌ها و موانع موجود در بازار جهانی پلت سنگ آهن

این گزارش شامل تجزیه و تحلیل عوامل مختلفی است که باعث افزایش رشد بازار می‌شود. در نتیجه روندها، محدودیت‌ها و محرک‌هایی را شناسایی می‌کند که بازار را به صورت مثبت یا منفی تغییر می‌دهد. در این گزارش همچنین دامنه بخش‌ها و برنامه‌های مختلفی ارائه شده که می‌توانند به طور بالقوه بر بازار در آینده تأثیر بگذارند. اطلاعات دقیق بر اساس روند‌های فعلی و نقاط عطف تاریخی می‌باشد. این بخش همچنین تحلیلی از حجم تولید در مورد بازار جهانی از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۸ ارائه داده و حجم تولید را به تفکیک منطقه از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۸ ذکر می‌کند. تجزیه و تحلیل قیمت بر اساس هر نوع ماده تولیدی در سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۸، بر اساس تولید کننده‌های مختلف از ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲، بر اساس نوع منطقه از ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ و بر اساس قیمت جهانی از ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۸ در گزارش گنجانده شده است.

فعالان بازار گزارش دادند ارزیابی کامل محدودیت‌های ارائه شده در گزارش، تضاد‌هایی را با شرکت‌های فعال به تصویر کشیده و فضایی را برای برنامه ریزی استراتژیک فراهم می‌کند. عواملی که رشد بازار را تحت الشعاع قرار می‌دهند بسیار مهم هستند، زیرا می‌توان آن‌ها را برای ابداع انحرافات مختلف به منظور دستیابی به فرصت‌های سودآور موجود در بازار در حال رشد درک کرد. علاوه بر این، بینش‌هایی در مورد نظرات کارشناسان بازار برای درک بهتر بازار ارائه شده است.

تجزیه و تحلیل بازار مربوط به انواع مختلف پلت

بازار پلت سنگ آهن بر اساس نوع و کاربرد به موارد مختلف تقسیم بندی می‌شود. شرکت ها، سهامداران و سایر فعالان در بازار جهانی پلت سنگ آهن می‌توانند با استفاده از این گزارش به عنوان یک منبع قدرتمند، رتبه برتر را در میان سایر رقبا به دست آورند. تجزیه و تحلیل ارائه شده مربوط به بخش‌های مختلف بر فروش، درآمد و پیش بینی بازار بر اساس نوع و بر اساس برنامه برای دوره ۲۰۱۷ – ۲۰۲۸ متمرکز بوده است.

این گزارش در پیش بینی بر اساس محصول تولید، درآمد، قیمت، سهم بازار و نرخ رشد هر نوع محصول را نشان می‌دهد که در درجه اول به دو دسته زیر تقسیم می‌شود:

پلت کوره بلند
پلت آهن اسفنجی (DRI)

همچنین این گزارش بر اساس محصول نهایی یا کاربرد، بر وضعیت و چشم‌انداز مصرف کننده نهایی، مصرف (فروش)، سهم بازار و نرخ رشد برای هر محصول متمرکز است که شامل موارد زیر می‌باشد:

مگنتیت
هماتیت
سایر موارد

تحلیل منطقه‌ای بازار پلت سنگ آهن

گزارش منتشر شده ماهیت بازار پلت سنگ آهن را در بسیاری از مناطق در سراسر جهان بررسی می‌کند و نه تنها به درک از اندازه بازار، بلکه همچنین به درک از چشم انداز رشد آینده آن کمک می‌کند. مناطق مورد بررسی در این گزارش شامل موارد زیر است:

آمریکای شمالی
ایالات متحده
کانادا
اروپا
آلمان

اهداف تحقیقاتی گزارش بازار پلت سنگ آهن

اهدافی که در گزارش منتشر شده برای بازار پلت سنگ آهن ذکر شده شامل موارد زیر می‌باشد: مطالعه و تجزیه و تحلیل مصرف جهانی پلت سنگ آهن (ارزش و حجم) بر اساس مناطق یا کشور‌های کلیدی، نوع محصول و کاربرد، تاریخچه داده‌ها از ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱، و پیش بینی مقادیر تا سال ۲۰۲۸.
درک ساختار بازار پلت سنگ آهن با شناسایی زیرشاخه‌های مختلف آن.
تمرکز بر تولید کنندگان کلیدی پلت سنگ آهن جهانی به منظور تعریف، توصیف و تجزیه و تحلیل حجم فروش، ارزش و سهم بازار، چشم انداز رقابت بازار، تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر، تجزیه و تحلیل SWOT و برنامه‌های توسعه در چند سال آینده.
تجزیه و تحلیل پلت سنگ آهن با توجه به روند رشد فردی، چشم انداز‌های آینده و سهم آن‌ها در کل بازار.
به اشتراک گذاشتن اطلاعات دقیق در مورد عوامل کلیدی موثر بر رشد بازار (پتانسیل رشد، فرصت ها، محرک ها، چالش‌ها و ریسک‌های خاص صنعت).
پیش بینی مصرف در بازار‌های پلت سنگ آهن در به مناطق کلیدی (همراه با کشور‌های کلیدی مربوطه).
تجزیه و تحلیل تحولات رقابتی مانند توسعه، توافقنامه، راه اندازی محصول جدید، و خرید در بازار.
مشخصات استراتژیک بازیگران کلیدی و تجزیه و تحلیل جامع استراتژی‌های رشد آنها.

علاوه بر این، سال‌های در نظر گرفته شده برای مطالعه دراین گزارش به شرح زیر می‌باشد:

تاریخچه داده ها: ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱
سال پایه: ۲۰۲۱
سال تخمینی: ۲۰۲۲
دوره پیش بینی بازار پلت سنگ آهن: ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۸

حقایق پشتیبانی شده توسط گزارش پلت سنگ آهن

تاریخچه روند تقاضا در صنعت و مطالعه توسعه در آینده: سرمایه گذاران بازار پلت سنگ آهن تصمیمات تجاری خود را بر اساس عملکرد تاریخی و پیش بینی شده بازار پلت سنگ آهن از نظر روند‌های رشد، سهم درآمد و نرخ رشد بازار پلت سنگ آهن اتخاذ خواهند کرد. این گزارش تجزیه و تحلیل صنعت پلت سنگ آهن را از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ بر اساس دسته بندی‌هایی مانند نوع محصول، کاربردها، مصرف کننده نهایی و مناطق ارائه می‌دهد.
محرک‌های بازار، محدودیت‌ها و فرصت ها: بازار عمیقاً با وضعیت فعلی از نظر عوامل رشد بازار و محدودیت‌ها ارزیابی می‌شود. علاوه بر این، در این گزارش می‌توان آخرین اخبار صنعت و تأثیر آن بر تجارت پلت سنگ آهن را مورد بررسی قرار داد.
تجزیه و تحلیل زنجیره صنعت: مطالعه ساختار زنجیره صنعت جزئیات مربوط به اطلاعات تامین کننده و خریدار را در بر می‌گیرد. علاوه بر این، این گزارش تولید کنندگان برتر تجارت پلت سنگ آهن را بر اساس پایه تولید، ساختار هزینه، فرآیند تولید پلت سنگ آهن، هزینه مواد خام و هزینه نیروی کار طبقه بندی می‌کند.
اقدامات مهم در آینده: گزارش بازار پلت سنگ آهن شامل توضیح مفصلی در مورد روند‌های گذشته و حال بازار همراه با تحلیل‌های آتی آن ارائه داده که ممکن است مربوط به رشد بازار پلت سنگ آهن باشد.

در بازار جهانی پلت سنگ آهن اطلاعاتی مانند مشخصات شرکت، تصویر و مشخصات محصول، ظرفیت تولید، قیمت، هزینه، درآمد و اطلاعات تماس ارائه می‌شود. مواد اولیه بالادستی و ابزار دقیق و تجزیه و تحلیل برای تقاضای پایین دستی نیز بررسی می‌گردد. روند توسعه بازار پلت سنگ آهن جهانی و کانال‌های بازاریابی تجزیه و تحلیل می‌شود. در نهایت، امکان سنجی آخرین پروژه‌های سرمایه گذاری شده و نتایج تحلیل کلی ارائه می‌شود.

موارد ارائه شده در گزارش مربوط به بازار جهانی پلت سنگ آهن

هدف این گزارش ارائه موارد زیر در مورد بازار جهانی پلت سنگ آهن بوده است:

تحلیل کمی و کیفی روندها، پویایی‌ها و برآورد‌های جاری از سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۸.
استفاده ابزار‌های تجزیه و تحلیل مانند تجزیه و تحلیل SWOT. در این گزارش از تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر استفاده شده که قدرت خریداران و تامین کنندگان را برای تصمیم گیری سود محور و تقویت کسب و کارشان توضیح می‌دهد.
تجزیه و تحلیل عمیق بخش‌های بازار به منظور کمک به شناسایی فرصت‌های غالب بازار.
ارائه اطلاعات بی طرفانه از بازار پلت سنگ آهن به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه خوانندگان این گزارش.

این گزارش با ارائه جداول و شکل‌هایی که به تجزیه و تحلیل روند‌های بازار جهانی پلت سنگ آهن در سراسر جهان کمک می‌کند، آمار‌های کلیدی را در مورد وضعیت صنعت ارائه می‌دهد و منبع ارزشمندی برای راهنمایی و جهت گیری برای شرکت‌ها و افراد علاقه‌مند به بازار می‌باشد.

منبع: آرتان پرس

عناوین برگزیده