تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۱۵
بازدید: ۲۷۸
کد خبر: ۲۵۹۰۲۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

درآمد ۲۲۰۰ میلیارد تومانی گل‌گهر در فروردین ماه

‌می‌متالز - شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر فروردین ماه سال ۱۴۰۱ را با رکوردشکنی در تولید گندله آغاز کرد و توانست ۲۲ هزار و ۴۲ میلیارد ریال درآمد از فروش ۵۹۹ هزار تن محصول در بازار‌های داخلی و صادراتی کسب کند.

به گزارش می‌متالز، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در فروردین ماه سال جاری موفق شد چندین رکورد تولیدی از خود بر جای بگذارد. به طوری که در نخستین ماه سال ۱۴۰۱، خطوط ۱تا ۷، کارخانه‌های غبار، پلت فید مگنتیت و گندله‌سازی ۱ و ۲ رکوردشکنی‌های کیفی را تجربه کرده‌اند. در ماه مورد بررسی، میزان تولید کارخانه گندله‌سازی شماره ۱، ۵۶۳ هزار و ۵۲۳ تن و کارخانه گندله‌سازی شماره ۲، ۵۴۶ هزار و ۴۹۰ تن ثبت شده و میزان تولید هماتیت نیز ۸۹ هزار و ۵۵۲ تن بوده است که همگی رکورد‌های قابل تقدیری به حساب می‌آیند.

رشد ۴.۷ درصدی تولید گندله در گل‌گهر

نمودار ۱ نشان می‌دهد شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ توانست یک میلیون و ۱۱۰ هزار و ۱۳ تن گندله تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۴.۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه سال پیش توانسته بود یک میلیون و ۵۹ هزار و ۹۸۸ تن گندله تولید کند.

گل‌گهر طی فروردین ماه سال جاری یک میلیون و ۳۷۱ هزار و ۴۷۰ تن کنسانتره تولید کرد. این شرکت در فروردین ماه سال ۱۴۰۰، یک میلیون و ۵۵۰ هزار و ۳۹۷ تن کنسانتره تولید کرده بود.

«کگل» در فروردین ماه امسال موفق شد ۱۴ هزار و ۹۰۲ تن گندله ریزدانه تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، حاکی از رشد ۵۷ درصدی است. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته، ۹ هزار و ۴۴۳ تن گندله ریزدانه تولید کرده بود.

مجموع تولید شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به دو میلیون و ۴۹۶ هزار و ۳۸۵ تن رسید. این شرکت در فروردین ماه سال قبل موفق به تولید دو میلیون و ۶۱۹ هزار و ۸۲۸ تن محصول شده بود.

درآمد ۲۲۰۰ میلیارد تومانی گل‌گهر در فروردین ماه

میزان فروش گندله ریزدانه ۱۹۵ درصد رشد یافت

همان‌طور که در نمودار ۲ مشخص است، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ توانست ۳۸۹ هزار و ۶۷۲ تن گندله سنگ‌آهن را در بازار داخلی به فروش رساند. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته توانسته بود ۹۰۰ هزار و ۹۳۱ تن گندله را در بازار داخلی بفروشد.

شرکت گل‌گهر در فروردین ماه سال جاری موفق به فروش ۱۴۹ هزار و ۳۰۰ تن کنسانتره سنگ‌آهن در بازار داخلی شده است. این شرکت در فروردین ماه سال پیش توانسته بود ۳۰۲ هزار و ۷۱۸ تن کنسانتره را در بازار داخلی به فروش رساند.

«کگل» موفق شد در فروردین ماه امسال، هفت هزار و ۹۲۹ تن گندله ریزدانه را در بازار‌های داخلی به فروش رساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۹۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه سال ۱۴۰۰، دو هزار و ۶۸۵ تن گندله ریزدانه را در بازار‌های داخلی به فروش رسانده بود.

گفتنی است که گل‌گهر در فروردین ماه سال جاری توانست ۵۲ هزار و ۵۹۹ تن گندله را در بازار‌های صادراتی به فروش رساند. همچنین مجموع فروش گندله گل‌گهر در فروردین ماه امسال، ۴۵۰ هزار و ۲۰۰ تن بود.

مجموع فروش داخلی و صادراتی محصولات شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به ۵۹۹ هزار و ۵۰۰ تن رسید. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته، موفق شده بود یک میلیون و ۲۰۶ هزار و ۳۳۴ تن محصول را در بازار‌های داخلی و صادراتی بفروشد.

درآمد ۲۲۰۰ میلیارد تومانی گل‌گهر در فروردین ماه

کسب درآمد ۱۵ هزار میلیارد ریالی گل‌گهر از فروش گندله

نمودار ۳ حاکی از آن است شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ توانسته است از فروش گندله در بازار داخلی ۱۵ هزار و ۴۳۴ میلیارد و ۴۹۲ میلیون ریال درآمد کسب کند. این شرکت در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ توانست بود از فروش گندله در بازار داخلی ۲۸ هزار و ۶۵۹ میلیارد و ۵۶۹ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

شرکت گل‌گهر در فروردین ماه سال جاری موفق به کسب درآمد چهار هزار و ۳۷۴ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریالی از فروش کنسانتره در بازار داخلی شده است. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته، پنج هزار و ۷۱۹ میلیارد و ۱۵۸ میلیون ریال از محل فروش کنسانتره درآمد کسب کرده بود.

«کگل» در فروردین ماه امسال موفق به کسب ۱۲۶ میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال درآمد از فروش گندله ریزدانه در بازار‌های داخلی شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۹۰۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته ۱۲ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال درآمد از فروش گندله ریزدانه در بازار داخلی به دست آورده بود.

لازم به ذکر است که گل‌گهر در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ توانسته است دو هزار و ۱۰۷ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال درآمد از صادرات گندله، درآمد کسب کند.

مجموع درآمد شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در فروردین ماه سال جاری، ۲۲ هزار و ۴۲ میلیارد و ۹۶۸ میلیون ریال بوده است. این شرکت در فروردین ماه سال پیش توانسته بود ۳۰ هزار و ۷۲۳ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

درآمد ۲۲۰۰ میلیارد تومانی گل‌گهر در فروردین ماه

رشد ۳۰ درصدی نرخ فروش کنسانتره

نمودار ۴ حاکی از آن است که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در فروردین ماه سال جاری، گندله را به نرخ ۳۹ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۹۳۳ ریال به ازای هر تن و نیز کنسانتره را به نرخ ۲۹ میلیون و ۳۰۱ هزار و ۱۵۲ ریال به ازای هر تن فروخته است. در حالی که نرخ فروش گندله این شرکت در فروردین ماه سال گذشته، ۳۱ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۵۹ ریال به ازای هر تن و نرخ فروش کنسانتره نیز ۲۲ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۷۵ ریال به ازای هر تن بوده است. به این ترتیب، در نرخ گندله، ۲۴ درصد و کنسانتره، ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد اتفاق افتاده است.

درآمد ۲۲۰۰ میلیارد تومانی گل‌گهر در فروردین ماه

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده