تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۱۹
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۲۶۰۱۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۶۷هزار واحدی شاخص بورس در اردیبهشت امسال

‌می‌متالز - شاخص بورس در اردیبهشت امسال طی ۱۸روز معاملاتی، با ثبت ۶۷هزار و ۴۶۸واحد افزایش، معادل ۴.۴۶ درصد رشد کرده است.

به گزارش می‌متالز، از جریان معاملات بورس اراق بهادار در اردیبهشت امسال تعداد ۲۰۱ میلیارد و ۱۰۳ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۲۲۶ هزار و ۲۹۲ میلیارد ریال در بیش از ۱۶ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۲۴۵ دفعه طی ۱۸ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۹ میلیارد و ۸۳ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۹۰ هزار و ۱۵۴ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۸ روز، با ۶۷ هزار و ۴۶۸ واحد افزایش، معادل ۴.۴۶ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۸۷ واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۳۸ هزار و ۷۴۶ واحد افزیش، معادل ۹.۶۵ درصد رشد کرده و رقم ۴۴۰ هزار و ۱۷۷ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۴۸ هزار و ۵۲۲ واحد افزایش در این مدت به رقم ۱۲۱۹ هزار و ۶۴۶ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۳۸ هزار و ۶۱۶ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۷۵۶ واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۴.۱۴ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۴.۸۷ درصد افزایش همراه شده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده