تاریخ: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۰۶
بازدید: ۲۹۱
کد خبر: ۲۶۱۳۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۱۲ درصدی شاخص بورس از ابتدای امسال

‌می‌متالز - شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون طی ۴۶روز معاملاتی، با ثبت ۱۷۴هزار و ۷۳۰واحد افزایش، معادل ۱۲.۷۸ درصد رشد کرده است.

به گزارش می‌متالز، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۵۰۴ میلیارد و ۷۳۹ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۸۶۷ هزار و ۶۱۱ میلیارد ریال در بیش از ۳۲ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۵۸۸ دفعه طی ۴۶ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۴۴ میلیارد و ۶۳۲ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۶۹۳ هزار و ۱۷۵ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۴۵ روز، در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۱۷۴ هزار و ۷۳۰ واحد افزایش، معادل ۱۲.۷۸ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۵۴۱ هزار و ۹۸۰ واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۸۱ هزار و ۳۸۹ واحد افزیش، معادل ۲۳.۳۷ درصد رشد کرده و رقم ۴۲۹ هزار و ۶۵۷ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۱۱۴ هزار و ۲۱۷ واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۱۷۸ هزار و ۳۲۸ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۹۴ هزار و ۳۶۹ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۹۵۳ هزار و ۷۹۷ واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۰.۷۳ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۵.۴۱ درصد افزایش همراه شده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده