تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۱۷
بازدید: ۲۵۳
کد خبر: ۲۶۰۳۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۱۹۷هزارواحدی شاخص بورس از ابتدای امسال

‌می‌متالز - شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون طی ۴۱روز معاملاتی، با ثبت ۱۹۷هزار و ۲۳۷واحد افزایش معادل ۱۴.۴۳درصد رشد کرده است.

به گزارش می‌متالز، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۴۵۴ میلیارد و ۲۲ میلیون انواع اوراق بهادار به‌ارزش ۲۵۹۶ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال در بیش از ۲۹ میلیون و ۳۱ هزار و ۹۲۳ دفعه طی ۴۱ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۳۹ میلیارد و ۲۸۵ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به‌ارزش کل بیش از ۶۲۰ هزار و ۲۷۵ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۴۱ روز، در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۱۹۷ هزار و ۲۳۷ واحد افزایش، معادل ۱۴.۴۳ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۴۸۸ واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۸۸ هزار و ۵۲۷ واحد افزایش، معادل ۲۵.۴۲ درصد رشد کرده و رقم ۴۳۶ هزار و ۷۹۵ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۱۳۷ هزار و ۴۸۳ واحد افزایش در این مدت به رقم ۱۲۰۱ هزار و ۵۹۳ واحد و شاخص بازار دوم با ۴۱۸ هزار و ۷۰۳ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۹۷۸ هزار و ۱۳۱ واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۲.۹۲ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۶.۳۶ درصد افزایش همراه شده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده