تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۳۹
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۲۶۱۲۱۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تقدیر آل‌هاشم از موافقت رئیس جمهور با تشکیل شرکت مس آذربایجان

‌می‌متالز - نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حفظ سرمایه گرانبهای پشتوانه مردمی آذربایجان، توجه شایسته خطه آذربایجان، سرزمین دلیران و عشاق اهل بیت را طلب می‌کند.

به گزارش می‌متالز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیدار مردمی رییس جمهور با مردم تبریز که در سالن صدرای تبریز برگزار شد با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت، اظهار داشت: این روز‌ها متقارن با سال امامت مقام معظم رهبری بعد از ارتحال امام است که به راستی با همان صلابت تاکنون نظام مقدس اسلامی رهبری کردند؛ البته نه تنها نظام مقدس اسلامی بلکه جهان اسلامی را هدایت کردند.

وی افزود: از طرف مردم قهرمان آذربایجان و شجاغ تبریز، خانواده شهدا، برادران و خواهران و مسوولان استان و نمایندگان خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی عرض می‌کنم که رئیس جمهور محترم به آذربایجان و به شهر شهیدان محراب و سرزمین شهدای ۲۹ بهمن تبریز و خانه عاشوراییان خوش آمدید.

نماینده، ولی فقیه در استان بیان داشت: ملت بصیر و وفادار آذربایجان در انتخابات رئیس جمهور برگ زرین بر افتخارات خود افزودند و با فاصله زیاد و معنادار نسبت به شهر‌های دیگر به شما رای دادند.

وی گفت: البته مردم آذربایجان پس از استقرار دولت پر تلاش نیز بیشترین همکاری و همراهی را دارند که حفظ این سرمایه گرانبها توجهی شایسته در سر ایران، سرزمین دلیران و عشاق به اهل بیت طلب می‌کند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: امید است این سفر دولتمردان در دهه کرامت منشا خیر و برکت برای استان باشد.

وی گفت: در بازدید از مس سونگون دستورات بسیار ارزشمند برای استقلال مس سونگون صادر شد.

آل هاشم اضافه کرد: در بازدید از جلفا نکات بسیار راهبردی دستور دادند و فرامین لازم را صادر کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده