تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۱۱
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۲۶۳۷۲۹
سرویس خبر : انرژی

قطعی برق صنایع لطمه سنگینی به آن‌ها وارد می‌کند

‌می‌متالز - نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موافق قطعی برق صنایع نیستم، گفت: قطعی برق صنایع لطمه سنگینی به آن‌ها وارد می‌کند.

به گزارش می‌متالز، اقبال شاکری با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای افزایش تولید برق و جلوگیری از قطعی برق در صنایع مادر نظیر فولاد و سیمان، بیان کرد: قطعی برق صنایع لطمه سنگینی به آن‌ها وارد کرده و خسارات جبران ناپذیری به دنبال دارد، لذا ما با تصمیم قطعی برق صنایع موافق نیستیم.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو تولید محور است، توضیح داد: وزارت نیرو تا جایی که می‌تواند، تولید برق را افزایش می‌دهد، اما باید در کنار این کار ضمن رعایت الگوی مصرف، به دنبال کاهش برق بدون درآمد یا همان پرت شبکه و استفاده غیرقانونی از شبکه برق باشیم. همچنین باید از دستگاه‌های کم مصرف استفاده کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید با خاموشی صنایع به آن‌ها لطمه زد، گفت: صنایع جزئی از کشور است قطعی برق صنایع به نفع مردم نیست. نتیجه قطعی برق صنایع، افزایش قیمت محصولات آن‌ها است.

شاکری گفت: اگر قرار بر قطعی برق صنایع هم باشد، باید از قبل به آن‌ها اطلاع داده شود، نه اینکه بدون برنامه ریزی باشد و ما به ازای آن هم باید مشوق‌هایی پیش بینی شود.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده