تاریخ: ۰۸ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۴۴
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۲۶۴۹۳۶

حمل و نقل ریلی در منطقه ویژه صنایع معدنی خلیج فارس رونق می‌گیرد

‌می‌متالز - سرپرست گمرکات هرمزگان از برگزاری نشست تخصصی گمرک، منطقه ویژه صنایع معدنی خلیج فارس و ذوب آهن اصفهان برای تسهیل حمل و نقل ریلی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، نشست تخصصی با حضور سرپرست گمرکات استان هرمزگان، مدیر عامل ذوب آهن اصفهان و منطقه ویژه صنایع معدنی خلیج فارس امروز با محوریت بررسی مشکلات حمل ونقل ریلی و صادرات برگزار شد.

حسین سعیدی در این نشست با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری بر تسهیل در امر تولید و اشتغال آفرینی گفت: ما به دنبال رویکرد مثبت و ارائه راهکار‌های جدید جهت تسهیل تشریفات گمرکی در رویه حمل و نقل ریلی و سایر رویه‌ها هستیم و تمام همکاری خود را با منطقه و صنایع خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به کمبود نیرو، گمرک تمام همکاری خود را با شرکت‌های تولیدی و صنعتی دارد و با ارائه تسهیلات ویژه، تمام تلاش خود را در جهت تسهیل رویه صادرات و حمل و نقل ریلی خواهد داشت تا وقفه‌ای در این امر ایجاد نشود.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان ضمن قدردانی از زحمات همکاران گمرک اذعان داشت: گمرکات استان هرمزگان به ویژه گمرک شهید رجایی همیشه تعاملات خوبی با ذوب آهن اصفهان داشته است، اما ما به دنبال تعاملات و تسهیلات بیشتر از سوی گمرک و منطقه هستیم، چرا که توجه ویژه به صنایع استان و همکاری گمرک و منطقه می‌تواند نقش بسزایی در افزایش تولید و اشتغال آفرینی و اقتصاد کشور داشته باشد.

در این جلسه مقرر گردید موضوعات مطروحه از طرف شرکت ذوب آهن اصفهان طی بازدید میدانی مورد بررسی تا تدابیر لازم اتخاذ گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده