تاریخ: ۲۸ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۰۰
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۲۶۷۵۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انتصاب جدید در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

‌می‌متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی، امین کلاهدوزان را به سمت سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی منصوب کرد.

به گزارش می‌متالز، در جلسه معارفه مدیران جدید معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت که با حضور علیرضا شاه میرزایی معاون تجارت و خدمات، محمدرضا زین الدینی رییس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی و جمعی دیگر از مقامات وزارت صمت برگزار شد، بنابر حکم وزیر صمت، امین کلاهدوزان به سمت سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام و حکم سرپرستی به ایشان اعطا شد.

سیدرضا فاطمی امین در این حکم خطاب به کلاهدوزان آورده است: بنا به پیشنهاد معاون محترم تجارت و خدمات و نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی" وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صمت و سایر سازمان‌های حاکمیتی، در خدمت به مردم و کسب و کار‌ها کوشا باشید.

امین کلاهدوزان دانش آموخته کارشناسی رشته مخابرات بوده و تحصیلات تکمیلی خود را در رشته‌های مدیریت اجرایی و مدیریت راهبردی کسب و کار ادامه داده و سابقه کاری در جایگاه‌های مدیریت ارشد سازمان‌های دولتی و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را داشته است.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده