تاریخ: ۲۸ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۵۴
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۲۶۸۱۸۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
نماینده قاین و زیرکوه در مجلس مطرح کرد؛

«آب، برق و گاز» ۳ مشکل اصلی مجتمع فولاد قائنات

‌می‌متالز - اسحاقی گفت: آب، گاز و برق از مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات مجتمع فولاد قائنات است و درخواست داریم تا دولت در این مجتمع تا زمانی که به صورت مستقل راه اندازی شود، بحث مدیریت در بخش احیا و فولادسازی را بر عهده بگیرد.

به گزارش می‌متالز، «سلمان اسحاقی» در دیدار با مدیران و کارگران کارخانه فولاد قائنات اظهار داشت: فعالیت مجتمع فولاد با ثبات خواهد بود و استاندار خراسان جنوبی به دنبال این است تا نقصی باعث تعطیلی این واحد نشود.

نماینده قاین و زیرکوه در مجلس با اشاره به حوزه آب گفت: بخش احیا و فولادسازی این مجتمع نیاز به تامین آب دارد و درخواست کردیم تا مجتمع فولاد کشور در زمینه احداث تصفیه خانه قاین ورود پیدا کند تا بخشی از تامین آب مجتمع فولاد قائنات تامین شود.

وی در خصوص بحث کارگران حاضر در مجتمع فولاد قائنات عنوان کرد: این مجتمع دولتی است و به بحث بومی گزینی بسیار توجه شده است و درخواست داریم تا دولت در این مجتمع تا زمانی که به صورت مستقل راه اندازی شود بحث مدیریت در بخش احیا و فولادسازی را بر عهده بگیرد.

اسحاقی به مشکل آب، گاز و برق مجتمع فولاد قائنات اشاره کرد و افزود: در این سه موضوع با چالش‌های بسیاری مواجه خواهیم شد و درخواست داریم تا مجتمع فولاد در این سه موضوع بتواند نقش آفرینی کند.

نماینده قاین و زیرکوه در مجلس در پایان گفت: امیدواریم با تکیه بر خردجمعی و استفاده از نظر کارشناسان در این مجتمع شاهد اتفاقات خوبی در صنعت و اشتغال استان باشیم.

منبع: خبرگزاری شبستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده