تاریخ: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۵۴
بازدید: ۲۹۹
کد خبر: ۲۶۹۹۹۹
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

تولیدکاشی دیواری حافظ درسال گذشته ۱۶ درصد افت کرد

‌می‌متالز - بررسی‌ها نشان می‌دهد که تولیدات شرکت کاشی و سرامیک حافظ درسال ۱۴۰۰، چهارمیلیون و ۷۹۰ هزار و ۶۹۷ مترمربع بوده که از این مقدار تولید، کاشی کف با یک میلیون و ۸۲۳ هزار و ۸۵۱ متر مربع بیشترین سهم از تولیدات این شرکت را به خود اختصاص داده است.

به گزارش می‌متالز، براساس این گزارش، تولید کاشی دیواری حافظ با ۱۶ درصد کاهش از ۱ میلیون و ۵۰۲ هزار متر مربع در سال ۱۳۹۹ به ۱ میلیون و ۲۶۸ هزار متر در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

آمارفروش محصولات شرکت کاشی و سرامیک هم نشان می‌دهد که فروش کاشی دیواری این شرکت در سال ۱۴۰۰، ۲۳ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ کاهش یافته است.

آمارتولیدات شرکت کاشی و سرامیک حافظ حاکی از افزایش ۲۸ درصدی تولید و فروش کاشی پرسلانی این شرکت در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۹ است.

براساس گزارش میزان فروش کاشی کف شرکت حافظ درسال گذشته ۷ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ رشد پیدا کرده است.

شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ در فروردین ماه سال ۱۳۵۵ ثبت شده و در آذر ماه ۱۳۷۸ هم سهام این شرکت مورد معامله قرار گرفته است.

فعالیت اصلی شرکت تولید کاشی وسرامیک است که در بورس اوراق بهادار در گروه صنعتی ومعدنی طبقه بندی شـده اسـت.

بـه دلیـل عدم دسترسی به اطلاعات شرکت‌های فعال در این صنعت وعدم حضور بسـیاری از آن هـا در بـورس اوراق بهادار، امکـان مقایسـه دقیـق وقابل اتکایی وجود ندارد، لیکن بر مبنای تحقیقات بازار انجام شده، بخش عمده‌ای از بازار داخلی محصولات در اختیار این شرکت قرار دارد.

تولیدکاشی دیواری حافظ درسال گذشته ۱۶ درصد افت کرد

منبع: چابک آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده