تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۵۷
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۲۷۰۴۸۴
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
تولید ۲ هزار و ۸۱۲ تن از محصولات توسط صنایع لاستیک یزد؛

فروش سالانه "پیزد" ۲۶ درصد افزایش یافت

‌می‌متالز - شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در تیرماه رشد ۲۸ درصد درآمد‌های خود نسبت به دوره مشابه سال گذشته را شاهد بود، میزان درآمدی که طی ۴ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به دست آمد نیز نسبت به سال مالی گذشته ۲۸ درصد افزایش را به دنبال داشت.

به گزارش می‌متالز، شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد عملیاتی خود که حاصل از فروش محصولات بود را طی این دوره برابر با ۲۰۸ میلیارد تومان اعلام کرد و درآمد‌های تجمیعی این شرکت تایر ساز طی ۴ ماه گذشته از ابتدای سال مالی تاکنون ۷۱۷ میلیارد تومان شناسایی کرد.

درآمد ماهانه‌ای که "پیزد" از ابتدای سال مالی تاکنون از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بود، همچنین درآمد عملیاتی که این شرکت از خود بر جای گذاشت نسبت به میانگین درآمد ماهانه خود طی ۳ ماه گذشته ۲۲ درصد بالاتر بود.

درآمد ماهانه مجتمع صنایع لاستیک یزد

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در تیرماه رشد ۲۸ درصد درآمد‌های خود نسبت به دوره مشابه سال گذشته را شاهد بود، میزان درآمدی که طی ۴ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به دست آمد نیز نسبت به سال مالی گذشته ۲۸ درصد افزایش را به دنبال داشت.

فروش سالانه
مجتمع صنایع لاستیک یزد در تیرماه ۳ گروه محصول «انواع تایر رادیال سیمی، انواع تایر بایاس و انواع تیوپ» را به فروش رساند، درآمدزاترین محصول مجتمع صنایع لاستیک یزد در تیرماه سال جاری مربوط به محصول «انواع تایر رادیال سیمی» با ۱۴۲ میلیارد تومان بود، نرخ فروش محصول «انواع تایر رادیال سیمی» در بازار داخل کشور ۷۵ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسید، نرخ فروش این محصول در این بازار با رشد ۱۸ درصدی روبه‌رو بود.

مقدار فروش محصولات شرکت "پیزد"

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در پایان تیرماه سال جاری ۲ هزار و ۸۰۸ تن از محصولات خود را در بازار داخل و خارج از کشور به فروش رساند که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش متعلق به فروش محصول «انواع تایر رادیال سیمی» بود، مجتمع صنایع لاستیک یزد طی ۴ ماه سپری‌شده از سال مالی موفق به فروش ۱۰ هزار و ۹۰۸ تن از محصولات خود شد.

فروش سالانه
مقدار فروش ماهانه "پیزد" در تیرماه رشد ۲۶ درصدی را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته تجربه کرد، شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در تیرماه توانست ۲ هزار و ۸۱۲ تن محصول تولید کند.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده