تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۵۷
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۲۷۲۷۶۰
معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت اعلام کرد:

تولید دانش بنیان رویکرد اصلی وزارت صمت/ آیین نامه ارتقا صنایع دانش بنیان ابلاغ شد

‌می‌متالز - معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت حجم سرمایه گذاری‌های طرح‌های بهره برداری شده در هفته دولت امسال را ۷۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان سرمایه گذاری برای ۲۳ هزار نفر نیز شغل ایجاد می‌کند.

به گزارش می‌متالز، سید مهدی نیازی معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت که برای بازدید از طرح‌ها و شرکت در برخی جلسات و تبیین دستاورد‌های یک ساله اخیر دولت به استان سمنان سفر کرده است درحاشیه بازدید از یک واحد صنعتی در سمنان توجه به تحقق شعار سال یعنی تولید دانش بنیان اشتغال آفرین را رویکرد مهم وزارت صمت اعلام کرد و از تصویب و ابلاغ آیین نامه ارتقا صنایع دانش بنیان در هیات دولت خبرداد.
تصویب بسته تشویقی تولید و صادرات محور در ستاد اقتصادی دولت موضوع دیگری بود که معاون وزیر صمت به آن اشاره کرد و گفت: برخی مواد این بسته نیازمند تصویب در هیات وزیران است.

معاون وزیر صمت همچنین از تصویب آیین نامه جدید صدور مجوز‌ها و قانونی شدن استخراج رمز ارز‌ها در هیات وزیران خبر داد و گفت: در آیین نامه جدید موانع و مشکلات و قوانین قبلی استخراج رمز ارز‌ها رفع و اصلاح شده است.

سید مهدی نیازی در سفر به استان سمنان ضمن دیدار با مسوولین استانی و نشست با مدیر و شورای معاونین اداره کل صمت استان، از چند واحد تولیدی و صنعتی بازدید و دو طرح صنعتی را افتتاح و در پایان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و نشست با فعالین اقتصادی در فرمانداری گرمسار حضور یافت.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده