تاریخ: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۱۹
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۲۷۴۸۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد؛

برگرداندن اعتماد مردم به بورس اولویت کاری دولت سیزدهم

‌می‌متالز - علیرضا شهبازی گفت: بازار سرمایه کشور نیازمند تقویت و تکمیل زیرساخت‌های خود است تا براساس آن بتواند سرمایه‌های مردم را به سوی تولید هدایت کند.

به گزارش می‌متالز، علیرضا شهبازی عضو کمیسیون برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه برگرداندن اعتماد مردم به بازار در اولویت کاری دولت سیزدهم است گفت: این موضوع می‌تواند سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را جذب بازار کرده و تشویق مردم در جهت سوق دادن سرمایه‌ها به سمت تولید را به دنبال داشته باشد.

همچنین این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در برنامه رادیویی «صبح و گفتگو» درخصوص نوسانات اخیر بورس اظهار کرد: ما در گذشته شاهد بودیم که به دلیل عدم نظارت و تشویق بیش از حد مردم چه اتفاقاتی در بورس افتاد و سرمایه‌گذاران خرد دچار چه مشکلاتی شدند.

وی افزود: قول‌ها و تعهداتی که دولتمردان و مسوولان درخصوص بازار سرمایه دادند هنوز عملی نشده و البته شرایط سیاسی و اقتصادی و اجتماعی جامعه هم بی‌تأثیر نیست، اما امیدواریم این حوزه ساماندهی شود و آرامش به سرمایه‌گذاران برگردد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه دولت باید احساس مسوولیت بیشتری داشته باشد و به بازار سرمایه ورود بهتری پیدا کند گفت: دولت باید با ورود جدی به بازار سرمایه و ساماندهی آن، نگرانی‌های مردم را برطرف کند.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده