تاریخ: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۲۵
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۲۷۷۸۰۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کتاب «تحقیق در عملیات فرآوری مواد معدنی (۱)» وارد بازار نشر شد

‌می‌متالز - کتاب «تحقیق در عملیات فرآوری مواد معدنی (۱)» با موضوع بکار بستن روش‌های تحلیلی توسعه یافته برای کمک به تصمیم گیری بهتر و تحقیق در عملیات با استفاده از روش‌هایی نظیر مدلسازی ریاضی، توسط انتشارات جهاددانشگاهی استان کرمان به چاپ رسید.

به گزارش می‌متالز، دکتر مهدی بازمانده مولف این کتاب، گفت: کتاب فوق حاصل تجربه بیش از پنج سال تدریس درس تحقیق در عملیات و بیش از نه سال پژو هش در صنایع فرآوری آهن و مس استان و کشور است که برآیند تجربه آموزشی و کار در صنعت، کتاب حاضر می‌باشد.

مولف این کتاب خاطر نشان کرد: گردآوری این کتاب به مدت ۱ سال به طول انجامید و به طور خاص پاسخی به نیاز دانشجویان حوزه صنعت و معدن است.

دکتر بازمانده تصریح کرد: این کتاب، علاوه بر درسنامه، شامل سوالاتی با محوریت تصمیم سازی و تصمیم گیری مدیران کارخانه‌های فرآوری مواد است.

وی همچنین هدف از تالیف این کتاب را ارتباط دانشگاه با صنعت و افزایش دانش فنی با نگاه اجرایی ذکر و تصریح کرد: یک کارشناس صنعت با مطالعه این کتاب توانایی تعریف چالش‌های عمده که در زمینه‌های کاری با آن روبرو است را دارد و همچنین روش‌هایی برای شفاف سازی و بکار بستن داده‌های مورد نیاز را فراهم می‌سازد.

منبع: جهاددانشگاهی واحد استان کرمان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده