تاریخ: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۱۷
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۲۷۸۸۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
میرمحمدی مطرح کرد:

وزیر صمت عملکرد مثبتی در حوزه تعدیل قیمت سیمان و تولید و صادرات غیرنفتی داشته است

‌می‌متالز - نماینده مردم تفت و میبد در مجلس گفت: فاطمی امین عملکرد مثبتی در حوزه کاهش قیمت سیمان و تولید و صادرات غیرنفتی داشته است.

به گزارش می‌متالز، سیدجلیل میرمحمدی میبدی با تأکید بر اینکه فاطمی امین بر صنعت و تولید تسلط دارد، گفت: وزیر صمت دارای تخصص‌های لازم در حوزه صنعت و تولید است و به طور قطع استیضاح او به نفع تولید و صنعت نیست.

وی افزود: مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان‌های خارج از صنعت، معدن و تجارت شاخص‌های وزارت صمت و عملکرد فاطمی امین را طی بازه یک ساله مثبت و مطلوب ارزیابی کردند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه وزیر صمت عملکرد مثبتی در حوزه کاهش قیمت سیمان و تولید و صادرات غیرنفتی داشته است، ادامه داد: وی توانست قیمت سیمان را به تعادل برساند و همچنین گام موثری برای افزایش سهم بازار خودرو توسط بخش خصوصی بردارد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم افزایش گارانتی محصولات ایران خودرو و سایپا به ۳ سال و تعیین تکلیف وضعیت خودرو‌های باقی مانده در گمرک و حذف محدودیت‌ها و قرعه کشی از برخی خودرو‌ها را از جمله دستاورد‌های فاطمی امین در وزارت صمت برشمرد و گفت: وی رویکرد مثبتی نسبت به ارتقای حوزه صنعت، معدن و تجارت داشته و با توجه به بررسی‌ها در این حوزه عملکرد بسیار خوبی داشته و امیدواریم نمایندگان مجلس هم در روز سه شنبه هفته جاری با رای اعتماد مجدد به فاطمی امین، فرصت خدمت دهند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده