تاریخ: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۵۹
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۲۸۱۵۹۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
دادستان عمومی و انقلاب تفت:

فرار مالیاتی معادن چشمگیر است

‌می‌متالز - دادستان عمومی و انقلاب تفت با بیان اینکه دستگاه‌های مسئول باید در خصوص میزان برداشت معادن، نظارت جدی تری داشته باشند گفت: فرار مالیاتی معادن چشمگیر است.

به گزارش می‌متالز، سیدمحمدابراهیم اقبالی اظهار داشت: شایسته است آگاه سازی عمومی در خصوص طرح‌هایی که از محل اخذ مالیات به بهره برداری می‌رسد به نحو مطلوبتری باشد تا در همراه کردن جامعه در پرداخت مالیات ایفای نقش صورت گیرد.

وی با اشاره به چشمگیر بودن فرار مالیاتی برخی از معادن در شهرستان تفت افزود: دستگاه‌های مسوول باید در خصوص میزان برداشت معادن، نظارت جدی تری داشته باشند.

اقبالی درباره دستورالعمل شورای امنیت کشور در خصوص پایش تصویری در حوزه سرقت تصریح کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی، شهرداری‌ها ملزم به نصب تجهیزات لازم شده اند، اما متاسفانه اقدامات لازم به دلایل متعدد صورت نگرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب تفت با بیان اینکه اخیرا مصوبات خوبی با توجه به وسعت این شهرستان در خصوص نصب دوربین توسط شهرداری صورت گرفته است، ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی کامل، شاهد کاهش سرقت‌ها و به نتیجه رسیدن پرونده‌های سرقت با سرعت بالاتری در سطح شهرستان باشیم.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده