تاریخ: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۳۳
بازدید: ۱۰۵
کد خبر: ۲۸۰۲۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در نشست هفته جاری کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید؛

طـرح تأمین مالی و جهـش تولیـد با حضور وزیر اقتصاد بررسی می‌شود

‌می‌متالز - شـور دوم گـزارش کمیسـیون در خصوص طـرح تأمین مالی و جهـش تولیـد با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاونان مربوطه و مسئولان وزارتخانه‌های نفت، راه و نیرو در نشست هفته جاری کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش می‌متالز، کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی روز دوشنبه (۲۳ آبان ماه) تشکیل جلسه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، بـررسی شـور دوم گـزارش کمیسـیون در خصوص طـرح تأمین مالی و جهـش تولیـد از طریق اصلاح قوانین «حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی» و «رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور» با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاونان مربوطه و مسوولان وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، نیرو، نفت، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی دستور کار روز دوشنبه کمیسیون ویژه جهش تولید است.

همچنین در جلسه کمیته‌ی تخصصی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مشکلات تولید و صادرات کیوی باحضور مسوولان وزارتخانه‌های جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، امور خارجه و کشور، مدیرعامل بانک کشاورزی و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، مسوولان دیوان محاسبات کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتاق تعاون ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده