تاریخ: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۴۲
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۲۸۲۸۸۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
در هشت ماه امسال؛

فروش فخوز ۲۰ درصد رشد پیدا کرد

‌می‌متالز - جمع فروش داخلی و صادراتی محصولات فخوز در هشت ماه سال ۱۴۰۱، به دو میلیون و ۴۷۸ هزار و ۱۶۷ تن رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۲۰ درصد رشد داشته است. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود دو میلیون و ۵۱ هزار و ۴۹۶ تن محصول بفروشد.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد خوزستان علی‌رغم رکود حاکم بر بازار‌های جهانی فولاد، توانست عملکرد مناسبی را در زمینه فروش محصولات خود به ویژه بیلت و بلوم در هشت مه سال ۱۴۰۱ بر جای گذارد و به نظر می‌رسد موفیت‌های «فخوز» تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

 رشد ۱۲ درصدی تولید آهن اسفنجی

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت فولاد خوزستان توانسته است در هشت ماه امسال، یک میلیون و ۴۲۴ هزار و ۵۵۸ تن بیلت و بلوم تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۵۲ درصدی است. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، موفق به تولید ۹۳۵ هزار و ۲۶۱ تن بیلت و بلوم شده بود.

فخوز در هشت ماه سال جاری، ۹۷۱ هزار و ۳۴۹ تن اسلب تولید کرده است. این شرکت طی هشت ماه پارسال، یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۴۶۹ تن اسلب تولید کرده بود.

در شرکت فولاد خوزستان طی هشت ماه سال ۱۴۰۱، سه میلیون و ۶۸۶ هزار و ۸۰۸ تن گندله تولید شده است. این شرکت در هشت ماه سال قبل، سه میلیون و ۷۰۵ هزار و ۶۷۶ تن گندله تولید کرده بود.

فخوز طی هشت ماه امسال، توانست دو میلیون و ۵۲۰ هزار و ۴۶۹ تن آهن اسفنجی تولید کند که این میزان با افزایش ۱۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش همراه بوده است. این شرکت در هشت ماه سال قبل، دو میلیون و ۲۴۵ هزار و ۶۹۱ تن آهن اسفنجی تولید کرده بود.

جمع تولید محصولات فولادی شرکت فولاد خوزستان در هشت ماه سال ۱۴۰۱، به هشت میلیون و ۶۰۳ هزار و ۱۶۴ تن رسید که این میزان نشان از رشد ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش دارد. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، توانسته بود هشت میلیون و ۳۹ هزار و ۹۷ تن محصول تولید کند.

فروش فخوز ۲۰ درصد رشد پیدا کرد

رشد ۷۱ درصدی فروش داخلی فخوز

نمودار ۲ حاکی از آن است که شرکت فولاد خوزستان توانست در هشت ماه سال جاری، ۷۷۰ هزار و ۱۶۵ تن بیلت و بلوم را در بازار داخلی به فروش برساند که این میزان حاکی از رشد ۶۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، موفق شده بود ۴۵۵ هزار و ۸۵۹ تن بیلت و بلوم را در بازار داخلی بفروشد.

فخوز در هشت ماه سال جاری، ۵۵۲ هزار و ۹۴ تن اسلب را در بازار‌های داخلی فروخت که این میزان، حاکی از رشد ۵۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال است. این شرکت در هشت ماه سال پیش، ۳۵۳ هزار و ۵۶۲ تن اسلب را در بازار‌های داخلی فروخته بود.

فولاد خوزستان در هشت ماه سال جاری، توانست ۴۷ هزار و ۶۹۹ تن آهن اسفنجی را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۳۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، ۳۵ هزار و ۳۹۰ تن آهن اسفنجی فروخته بود.

میزان فروش داخلی گندله در «فخوز» طی هشت ماه امسال، به ۱۹۵ هزار و ۷۲۴ تن رسید که این میزان نشان از رشد ۱۷۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ دارد. این شرکت، ۷۱ هزار و ۸۳۲ تن گندله در هشت ماه سال پیش در بازار‌های داخلی فروخته بود.

جمع فروش داخلی محصولات فخوز طی هشت ماه سال ۱۴۰۱، به یک میلیون و ۵۶۵ هزار و ۶۸۲ تن محصول رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۷۱ درصدی است. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، توانسته بود ۹۱۶ هزار و ۶۴۳ تن محصول در بازار‌های داخلی به فروش برساند.

شرکت فولاد خوزستان در هشت ماه امسال، موفق به فروش ۵۵۱ هزار و ۸۵۵ تن بیلت و بلوم در بازار‌های صادراتی شد که این میزان با رشد ۳۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است. فخوز در هشت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۴۲۴ هزار و ۷۳۶ تن بیلت و بلوم را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند.

فخوز در هشت ماه سال جاری، ۳۶۰ هزار و ۶۳۰ تن اسلب را روانه بازار‌های صادراتی کرد. این شرکت در هشت ماه پارسال، ۶۹۲ هزار و ۴۶۸ تن اسلب را روانه بازار‌های صادراتی کرده بود.

جمع فروش صادراتی شرکت فولاد خوزستان در هشت ماه سال ۱۴۰۱، به ۹۱۲ هزار و ۴۸۵ تن محصول رسید. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، توانسته بود یک میلیون و ۱۳۴ هزار و ۹۵۳ تن محصول را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند.

فولاد خوزستان توانست طی هشت ماه امسال، یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۲۰ تن بلوم و بیلت در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش برساند که این میزان، نشان از رشد ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود در مجموع ۸۸۰ هزار و ۵۹۵ تن بلوم و بیلت بفروشد.

«فخوز» موفق شده بود در هشت ماه سال جاری، ۹۱۲ هزار و ۷۲۴ تن اسلب در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش برساند. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود یک میلیون و ۴۶ هزار و ۳۰ تن اسلب در بازار‌های داخلی و صادراتی بفروشد.

جمع فروش داخلی و صادراتی محصولات فخوز در هشت ماه سال ۱۴۰۱، به دو میلیون و ۴۷۸ هزار و ۱۶۷ تن رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۲۰ درصد رشد داشته است. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، توانسته بود دو میلیون و ۵۱ هزار و ۴۹۶ تن محصول بفروشد.

فروش فخوز ۲۰ درصد رشد پیدا کرد

رشد ۱۵ درصدی درآمد فخوز

همان‌طور که در نمودار ۳ مشاهده می‌شود، شرکت فولاد خوزستان توانست در هشت ماه سال ۱۴۰۱ از محل فروش بیلت و بلوم در بازار داخلی، ۱۰۶ هزار و ۴۷۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال درآمد کسب کند که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۸۵ درصد رشد داشته است. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، توانست با فروش بیلت و بلوم در بازار داخلی، ۵۷ هزار و ۴۴۲ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

فخوز در هشت ماه نخست سال جاری، ۷۷ هزار و ۱۸۱ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال از فروش اسلب در بازار داخلی درآمد داشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۳۶ درصد رشد داشته است. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، ۵۶ هزار و ۵۶۷ میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال اسلب در بازار داخلی فروخته بود.

فولاد خوزستان در هشت ماه امسال از فروش گندله در بازار‌های داخلی، پنج هزار و ۹۲۸ میلیارد و ۴۵۴ میلیون ریال درآمد کسب کرده است که این میزان، نشان از رشد ۱۳۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، دو هزار و ۵۶۸ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال درآمد از فروش داخلی گندله داشت.

«فخوز» با فروش آهن اسفنجی در بازار داخلی طی هشت ماه سال جاری، چهار هزار و ۱۹۲ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال درآمد کسب کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۴۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هشت ماه سال پیش، توانسته بود دو هزار و ۹۶۳ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال درآمد از فروش آهن اسفنجی در بازار داخلی داشته باشد.

جمع درآمد شرکت فولاد خوزستان از فروش داخلی محصولات طی هشت ماه سال ۱۴۰۱، به ۱۹۳ هزار و ۷۸۲ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ریال رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۶۲ درصد رشد داشته است. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۱۱۹ هزار و ۵۴۲ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال درآمد از فروش داخلی محصولات خود داشته باشد.

شرکت فولاد خوزستان طی هشت ماه امسال، موفق به کسب درآمد ۷۱ هزار و ۶۱۴ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریالی از محل صادرات بیلت و بلوم شده بود که این میزان حاکی از رشد ۳۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش است. این شرکت طی هشت ماه سال ۱۴۰۰، درآمد ۵۲ هزار و ۳۰۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریالی از صادرات بیلت و بلوم داشت.

فخوز در هشت ماه سال جاری، موفق شد ۵۳ هزار و ۸۸۳ میلیارد و ۲۴۸ میلیون ریال درآمد از فروش اسلب در بازار‌های صادراتی داشته باشد. این شرکت طی هشت ماه سال قبل، توانسته بود ۱۰۳ هزار و ۲۵۵ میلیارد و ۹۲۶ میلیون ریال اسلب در بازار‌های صادراتی به فروش برساند.

شرکت فولاد خوزستان توانست در هشت ماه سال جاری، ۱۲۵ هزار و ۴۹۷ میلیارد و ۴۷۹ میلیون ریال درآمد از صادرات محصولات خود داشته باشد. این شرکت در هشت ماه ابتدایی پارسال، ۱۵۶ هزار و ۹۶۸ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال درآمد از صادرات محصولات خود کسب کرده بود.

درآمد حاصل از فروش بیلت و بلوم شرکت فولاد خوزستان در بازار‌های داخلی و صادراتی طی هشت ماه سال جاری، به ۱۷۸ هزار و ۹۳ میلیارد و ۹۸۱ میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۴۰ درصد افزایش یافته است. این شرکت توانسته بود در هشت ماه سال قبل، ۱۰۹ هزار و ۷۴۶ میلیارد و ۱۲۴ میلیون ریال درآمد از فروش بیلت و بلوم داشته باشد.

فخوز در هشت ماه سال جاری، توانست ۱۳۱ هزار و ۶۵ میلیارد و ۲۲۳ میلیون ریال اسلب در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش برساند. فولاد خوزستان در هشت ماه سال گذشته، ۱۵۹ هزار و ۸۲۳ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال درآمد از فروش اسلب در بازار‌های داخلی و صادراتی داشت.

جمع درآمد فروش داخلی و صادراتی شرکت فولاد خوزستان در هشت ماه امسال، به ۳۱۹ هزار و ۲۸۰ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، بیش از ۱۵ درصد افزایش یافته است. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۲۷۶ هزار و ۵۱۱ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

فروش فخوز ۲۰ درصد رشد پیدا کرد

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده