تاریخ: ۱۳ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۰۷
بازدید: ۱۲۰
کد خبر: ۲۸۶۹۷۴
سرویس خبر : انرژی

تشریح عملکرد ۹ ماهه نفت پاسارگاد در نشست مشترک با مدیران تامین اجتماعی، شستا و تاپیکو

‌می‌متالز - دکتر مسعود اسفندیار در نشست مشترک با حضور مدیران عامل سازمان تامین اجتماعی، شستا و تاپیکو به تشریح عملکرد این شرکت از ابتدای سال جاری پرداخت.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل این شرکت عصر دوشنبه ۱۲ دی ماه در نشستی با دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و مدیران عامل شستا و تاپیکو به تشریح عملکرد نفت پاسارگاد در سال جاری پرداخت.
مدیرعامل نفت پاسارگاد در این نشست که با حضور مهندس بازیان، دکتر اسم خانی و جمعی از مدیران سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های زیرمجموعه شستا و تاپیکو در محل هلدینگ سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) برگزار شد با اعلام خبر دریافت بخشی از مطالبات نفت پاسارگاد از وزارت راه و شهرسازی گفت: این مطالبات مربوط به فروش قیر تهاتری به وزارت راه و شهرسازی مربوط به سال ۱۳۹۷ است.
به گفته دکتر اسفندیار، مطالبات تناژی این شرکت از وزارت راه و شهرسازی ۸۱ هزار و ۳۲۵ تن است که تاکنون ۷۷ هزار و ۵۸۵ تن از آن مورد توافق طرفین قرار گرفته است.
مدیرعامل نفت پاسارگاد همچنین در تشریح عملکرد ۹ ماهه این شرکت به رشد ۲۴۲ درصدی فروش داخلی این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: فروش داخلی نفت پاسارگاد در ۹ ماهه سال جاری با ۴۵۲ هزار و ۴۰۵ تن نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷۵ درصد رشد داشته است.

منبع: خبرگزاری تجارت گردان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده