تاریخ: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۲۳
بازدید: ۵۲
کد خبر: ۳۱۵۷۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نتیجه مجمع تاپیکو و اثر بر سود "شستا و صبا" مشخص شد / زمان تقسیم

‌می‌متالز - مجمع سالانه و فوق العاده هلدینگ تاپیکو برگزار و ضمن تصویب صورت‌های مالی و تطابق اساسنامه، مقرر شد ۲۷۴ تومان سود نقدی برای هر سهم توزیع شود.

به گزارش می‌متالز، مجمع سالانه هلدینگ تاپیکو با حضور ۹۴.۳ درصد سهامداران در مجموعه تلاش برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اردیبهشت ۱۴۰۲ و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۲۷۸۹ ریال سود محقق شده هر سهم ۲۷۴۰ ریال معادل ۹۸ درصد برای هر سهم توزیع شود.

بر اساس این گزارش، سود سهامداران حقیقی سجامی و سبد‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری دارای تا ۱۰۰ میلیون سهم ۴ مهر ماه واریز و سهامداران حقیقی غیر سجامی، ۶ آبان با مراجعه به شعب بانک پارسیان و ارائه کارت ملی و اعلام کد بورسی پرداخت می‌شود.

سود سبد‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری غیر سجامی دارای تا ۱۰۰ میلیون سهم و سهامداران حقوقی دارای بیش از ۱۰۰ میلیون سهم نیز با ارائه درخواست کتبی و اعلام شماره حساب بانکی به امور سهام شرکت در مهلت قانونی پرداخت خواهد شد.

همچنین به اتفاق آرا، سرمایه گذاری تأمین اجتماعی، سرمایه گذاری صبا تأمین، سرمایه گذاری صدر تامین، سرمایه گذاری سیمان تأمین و سرمایه گذاری داروئی تامین برای دو سال دیگر به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره ابقا شدند.

در این میان، مجمع فوق العاده با دستور جلسه تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، برگزار و تصویب شد.

با توجه به اینکه شستا و سرمایه گذاری صبا تامین مالکیت ۶۶.۷ و ۸.۲ درصد سهام تاپیکو را در اختیار دارند از تقسیم سود این هلدینگ بورسی بالغ بر ۱۹.۴ و ۲.۵ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی می‌کنند.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده