تاریخ: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۳۱
بازدید: ۶۸
کد خبر: ۲۸۹۲۵۷
در راستای رسالت پارک علم و فناوری کرمان انجام شد

معرفی واحد‌های فناور حوزه فناوری اطلاعات به دستگاه‌های اجرایی کرمان

‌می‌متالز - رئیس پارک علم و فناوری کرمان میزبان نمایندگان اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، شرکت مخابرات، شرکت توزیع نیروی برق شمال و جنوب، شرکت مس سرچشمه، شرکت فولاد سیرجان و گروه صنعتی لاستیک بارز، بود.

به گزارش می‌متالز، فرشید کی‌نیا رئیس پارک علم و فناوری کرمان میزبان نمایندگان اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، شرکت مخابرات، شرکت توزیع نیروی برق شمال و جنوب، شرکت مس سرچشمه، شرکت فولاد سیرجان و گروه صنعتی لاستیک بارز، بود.

در این دیدار که با حضور بیش از ۱۲ واحد قوام یافته و مستقر در دوره پارک برگزار شد، رئیس پارک علم و فناوری کرمان گفت: یکی از رسالت‌های اصلی پارک علم و فناوری کرمان، ایجاد بستر مناسب جهت ارائه دستاورد‌ها و خدمات واحد‌های فناور در اکوسیستم فناوری استان کرمان با توجه به چالش‌ها و نیاز‌های دستگاه‌های اجرایی دولتی و خصوصی است.

وی افزود: مجموعه همکارانم در پارک کرمان در تلاش هستند که با ایجاد بازار مناسب واحد‌های فناور، زمینه توسعه اکوسیستم فناوری و در نتیجه آن اشتغال‌زایی برای جوانان مستعد استان و جلوگیری از خروج منابع از چرخه اقتصادی را فراهم کنند.

کی‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: پارک به عنوان یک دستگاه خدمات دهنده به واحد‌های فناور زیرمجموعه خود اقدام می‌کند و هیچگونه انتفاعی از رشد واحد‌های فناور ندارد.

همچنین در ادامه نمایندگان هر کدام از واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان به معرفی محصولات و خدمات خود پرداختند.

گفتنی است که پارک علم و فناوری کرمان در تلاش است که جلسات مشابه برای سایر حوزه‌ها نیز برگزار کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده