تاریخ: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۵۶
بازدید: ۶۴۹
کد خبر: ۲۹۱۷۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تحلیل تکنیکال سصفها ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

‌می‌متالز - امروز قصد داریم تا به بررسی روند سهم سصفها به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی سهم سصفها در روز‌های آینده بورس است.

به گزارش می‌متالز، شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش سصفها نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می‌باشد.

تحلیل تکنیکال سصفها ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تحلیل تکنیکال سصفها ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

شرکت سیمان اصفهان در نمودار تعدیل شده، پس از ثبت قله تاریخی ۱۶.۶۰۰ تومان در بهمن ۱۳۹۹ حرکت نزولی خود را آغاز کرده و در تکمیل چرخه نزولی خود فاز Spike، Chanel و Trading range خود را در بازه ۲ ساله کامل کرده است. سصفها پس از ثبت کف قیمتی ۲.۰۰۰ تومان در بهمن ۱۴۰۰ حرکت صعودی خود را آغاز کرده و پس از اصلاح زمانی در محدوده ۷.۰۰۰ تومان با قدرت از این منطقه عبور کرده است. در حال حاضر سصفها در حال تکمیل Spike صعودی بوده و انتظار می‌رود با برخورد به محدوده مقاومتی استاتیک و داینامیک و پر کردن Gap قیمتی در قیمت حوالی ۱۲.۰۰۰ تومان واکنش اصلاحی داشته باشد. سناریو اول با احتمال بالا، بعد از برخورد به محدوده مقاومتی حوالی ۱۲.۰۰۰ تومان واکنش اصلاحی تا محدوده حوالی ۹.۰۰۰ تا ۹.۵۰۰ تومان می‌باشد. سناریو دوم که از احتمال کمتری برخوردار است، عبور از محدوده ۱۲ هزار تومان و رسیدن به هدف قیمتی ۱۵.۰۰۰ تومان می‌باشد.

تحلیل تکنیکال سصفها ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

بر اساس ایچیموکو نیز سصفها نسبت به محدوده فلت اسپن بی (حوالی ۹.۰۰۰ تومان) واکنش نداشته و از این محدوده بدون پولبک عبور کرده است. انتظار می‌رود قیمت پس از برخورد به محدوده فلت کیجونسن (حوالی ۱۲.۰۰۰ تومان) واکنش اصلاحی داشته باشد. محدوده اصلاح می‌تواند تا سطح محدوده اسپن بی (حوالی ۹.۰۰۰ تومان) باشد. هدف میان مدت پیش رو سهم نیز محدوده مقاومتی قله تنکنسن (حوالی قیمت ۱۵.۵۰۰ تومان) می‌باشد.

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده