تاریخ: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۱۹
بازدید: ۴۹
کد خبر: ۲۹۱۸۰۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تبریک مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

می متالز - دکتر احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس، در پیامی فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«والفجر و لیال عشر»

دهه مبارک فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی، فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود.

دهه مبارک فجر، طلوع پربرکت خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است، انقلابی مردمی که پرده‌های ظلم و جور حاکمان مستبد را کنار زده و در پگاه روشن ۲۲ بهمن مطلع غزل زیبای پیروزی ملتی آزاده و حق‌طلب شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف و همیشه درصحنه میهن عزیزمان تبریک عرض می‌نمایم و از خدای سبحان توفیق همیشگی پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسالت دارم.

احسان دشتیانه

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس

منبع: پایگاه خبری افق تهران

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده