تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۴۰
بازدید: ۱۰۰
کد خبر: ۲۹۴۵۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام اعلام شد + مشخصات

‌می‌متالز - زمان معارفه آنلاین شرکت ۱۰۲.۳ میلیارد تومانی سیم و کابل ابهر مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود.

به گزارش می‌متالز، جلسه معارفه شرکت سیم و کابل ابهر با نماد "ابهر" ساعت ۱۱ روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۱۵ و ۱۶ اسفند به صورت آنلاین و از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد.

براساس این گزارش، سرمایه گذاران و اشخاص دارای مجوز مشاور سرمایه گذاری می‌توانند سوالات را تا ساعت ۱۶ دوشنبه ۱۵ اسفند از طریق سامانه مختص عرضه‌های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.

شرکت سیم و کابل ابهر سوم اسفند سال ۷۰ توسط محمدحسین کلاهی صمدی و سایر موسسین تأسیس شد و سال ۷۲ در زمینی به مساحت ۱۲۲ هزار متر مربع به بهره برداری رسید. این شرکت ابتدا در تهران و سپس ۱۲ آبان سال ۸۲ در شهرستان ابهر ثبت شد.

شرکت سه سال پس از بهره برداری اولین خط روکش سرب ایران را نصب و راه اندازی و کابل‌های مورد نیاز صنعت نفت را برای نخستین بار تولید کرد. شرکت به ترتیب در سال‌های ۸۳، ۸۶ و ۹۶ موفق به تولید کابل ۱۳۲، ۲۳۰ و ۴۰۰ کیلو ولت برای نخستین بار در ایران شد و از سال ۹۸ دارای مجوز دانش بنیان تولیدی نوع ۲ صنعتی در سه کابل ۲۳۰ کیلوولت، کابل مالتی لایر و کابل ۴۰۰ کیلو ولت است.

سرمایه شرکت با ۴۴۱ نیروی انسانی در بدو تاسیس ۲ میلیون تومان بوده و طی یازده مرحله افزایش سرمایه به ۱۰۲.۳ میلیارد تومان رسیده است. شرکت تولیدی گرانول قزوین با ۲۵ درصد، علیرضا کلاهی صمدی با ۴۰.۳ درصد سهام گلریز کلاهی صمدی ۱۵.۹ درصد در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده