تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۲۷
بازدید: ۵۸
کد خبر: ۲۹۶۷۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تلاش برای حل مشکل بیکاری در چهارمحال و بختیاری با توسعه طرح‌های صنعتی

‌می‌متالز - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال آن هستیم تا پروژه‌های صنعتی استان مانند فولاد و دامداری‌ها و طرح‌های کشاورزی را توسعه دهیم تا مشکل بیکاری را حل کنیم.

به گزارش می‌متالز، غلامعلی حیدری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به جذب بودجه ۶ سال استان در یک سال، گفت: هم‌اکنون تمام پروژه‌های نیمه‌تمام فعال و استان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در پروژه‌های اقتصادی تلاش کردیم از ظرفیت هلدینگ‌ها، سرمایه‌گذاران، بنیاد مستضعفان و سازمان بازنشستگان کشور استفاده کنیم.

وی افزود: به دنبال آن هستیم تا پروژه‌های صنعتی استان مانند فولاد و دامداری‌ها و طرح‌های کشاورزی را توسعه دهیم تا مشکل بیکاری را حل کنیم.

حیدری با اشاره به وقوع بحران‌های امسال در چهارمحال و بختیاری، توضیح داد: تمام تلاش خود را کردیم تا در اسرع وقت در میدان حاضر شویم و همچنین در حوزه جذب اعتبارات مدیریت بحران استان در کشور حائز رتبه برتر شدیم.

وی گفت: وحدت نخبگان و مسوولان در استان سبب حل مشکلات مردم می‌شود چرا که نباید وقت خود را برای موضوعات حاشیه‌ای تلف کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: سال گذشته هیچ اعتباری از استان برگشت نخورد و امسال هم معادل ۶ سال اعتبار استان منابع مالی جذب کردیم.

وی اضافه کرد: تمام این اتفاقات به دلیل وحدت و همبستگی مسوولان و ارتباط موثر با مسوولان کشوری امکان‌پذیر شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده