تاریخ: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۰۹
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۲۹۷۲۰۲
سرویس خبر : صنایع کوچک

عملیات اجرایی احداث شهرک صنفی دهدشت با ظرفیت ۳۰۰ واحد آغاز شد

‌می‌متالز - با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان، امام جمعه دهدشت، فرماندار و دیگر مسوولان شهرستان کهگیلویه عملیات احداث شهرک صنفی دهدشت آغاز شد.

به گزارش می‌متالز، کریم روزبهان رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش همه مسئولانی که جهت احداث این پروژه همکاری داشتند گفت: این طرح در راستای جمع آوری صنوف آلاینده و انتقال آن‌ها به خارج از شهر و ارائه خدمات به شهروندان امروز در شهرستان کهگیلویه کلنگ زنی شد.

وی افزود: این شهرک با مساحت ۲۵ هزار متر مربع وبا ظرفیت حدود ۳۰۰ واحد صنفی در مساحت ۷۰ متری و ۱۰۰ متری واگذار و یا آماده واگذاری است.

روزبهان تصریح کرد: برای کمک به ایجاد زیر ساخت‌های این شهرک صنفی توصیه‌های لازم برای همکاری با مجریان احداث این شهرک توسط نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه و مسوولان استانی به دستگاه‌های اجرایی شهرستان صورت گرفت، حجت الاسلام موحد نیز تاکید داشت که همزمان با انجام عملیات احداث این شهرک کار‌های قانونی و اداری آن انجام شود.

مدیر کل صمت گفت: این نوع شهرک‌ها در کنار شهر‌های بزرگ به منظور خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و همچنین بهبود شرایط و آرامش زندگی در شهر و زیباسازی فضای شهر صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: این پروژه قرار است ظرف مدت ۶ ماه به بهره‌برداری برسد که امیدوارم با تلاش مسوولین در در کمترین زمان ممکن سال ۱۴۰۲ شاهد بهره برداری آن باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده