تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۵۴
بازدید: ۵۰
کد خبر: ۳۱۰۴۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

افتتاح ۴ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۶هزار میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۴ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۶ هزار میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «کریم روزبهان» افزود: در سفر رئیس جمهور به استان ۴ واحد صنعتی و طرح اقتصادی افتتاح و ۵ واحد صنعتی نیز کلنگ زنی می‌شود.

وی اظهار کرد: در سفر دوم رئیس جمهور تقاضای پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای حمایت از بخش صنعت استان در زمینه طرح‌های ایجادی و بازسازی و سایر موارد داریم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این چهار طرح و واحد صنعتی برای ۷۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

روزبهان این چهار واحد صنعتی را پتروشیمی گچساران، کارخانه احیا شده قند یاسوج، کارخانه "هر بی فارمد" گچساران و کارخانه ام دی اف یاسوج عنوان و تصریح کرد: برای این واحد‌های صنعتی ۳۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۳۶ واحد صنعتی و تولیدی تعطیل و راکد در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که با کمک و پرداخت ۱۰۴ میلیارد تومان می‌توانند به چرخه تولید باز گردند و در صورت بازگشت به چرخه تولید برای ۹۸۰ نفر شغل ایجاد می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده