تاریخ: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۴۴
بازدید: ۹۶
کد خبر: ۳۰۰۹۵۹
سرویس خبر : اجتماعی

آیین غبار روبی مزار شهدای گمنام شرکت به مناسبت روز معلم

‌می‌متالز - آیین غبار روبی مزار شهدای گمنام شرکت به مناسبت روز معلم دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور آیت الله رهبر مسوول هماهنگی تبلیغات اسلامی، مسعود باباخانی مدیر حوزه مدیرعامل و مسوولین و تلاشگران مدیریت آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، آیت الله رهبر مسوول هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت در این آیین ضمن تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری گفت: اولین معلم خدای رحمان است و معلم دوم پیامبر اکرم (س) می‌باشد.

وی با اشاره به جایگاه والای شهید مطهری در جهان اسلام افزود: حضرت امام خمینی (ره) آثار شهید مطهری را مورد تمجید قرار داده اند و امیدوارم همگی بتوانیم از اندیشه‌های گرانقدر ایشان که در آثار ارزشمندش جاری است، بهره‌مند شویم.

به مناسبت گرامیداشت روز دوازدهم اردیبهشت ماه روز شهادت استاد علامه شهید مرتضی مطهری، روز معلم با معاون مدیریت آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی، سرپرست دانشگاه علمی کاربردی ذوب آهن و تنی چند از مدرسین دانشگاه علمی کاربردی گفتگویی انجام داده ایم که از نظر شما می‌گذرد:

پدرام کیانی معاون مدیریت آموزش ضمن تبریک روز معلم به کلیه اساتید، مدرسین و همکاران ذوب آهنی و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری گفت: در راستای تحقق شعار سال طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی در جهت مهار تورم و رشد تولید وظیفه داریم که با تلاش و کوشش و برنامه ریزی دقیق آموزشی زیرساخت‌های علمی و فنی و مهارتی لازم را ایجاد تا به این مهم دست پیدا کنیم.

وی گفت آموزش کلید هر چیزی است. کلید صلح و آرامش، شغل و رشد اقتصادی، بهداشت و سلامت، توسعه و فرهنگ سازی است. آموزش مسیر بالفعل شدن پتانسیل میلیارد‌ها انسان بی نظیر است و معلمان کلید آموزش هستند.

وی گفت با عنایت به قدمت بیش از ۵۰ سال فعالیت ذوب آهن اصفهان در امر آموزش و پرورش متخصصین، جهت ارتقاء کیفیت آموزش در دانشگاه، توجه به استفاده از اساتید جوان و نیرو‌های آموزشی که به علم روز آشنایی بیشتری دارند و همچنین متخصصین داخلی سازمان که تجربه لازم را در کنار علوم روز دارند در راستای جاری سازی مدیریت دانش در دستور کار قرار دارد. همچنین امکانات لازم و ایجاد انگیزه در دانشجویان جهت انجام هرچه بیشتر فعالیت‌های علمی و فرهنگی حائز اهمیت می‌باشد. وی گفت در کنار هدف اصلی دانشگاه یعنی آموزش علم و تخصص، موضوع کارآفرینی نیز در دستور کار قرار دارد و بستر سازی لازم در این زمینه در حال انجام است تا آموزش علوم به صورت کاربردی و خلاقانه جهت رسیدن به دانشگاه کارآفرین انجام شود.

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده