تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۲۶
بازدید: ۷۵
کد خبر: ۳۰۲۲۰۳
سرویس خبر : اجتماعی

برگزاری کلاس مهارت‌های زندگی در ذوب‌ آهن اصفهان

‌می‌متالز - این کلاس‌ها که توسط مدیریت آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی و با هدف ارتقا سطح بهداشت روانی همسران بصورت کارگاهی برگزار می‌شود در دوره دوازدهم میزبان ۶۰ زوج از خانواده بزرگ ذوب آهن بود.

به گزارش می‌متالز، این کارگاه آموزشی با محوریت توانمندسازی همسران برای مدیریت هیجان و استرس توسط سالار فرامرزی دانشیار روانشناسی دانشگاه اصفهان و رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاور استان اصفهان برگزار شد.

فرامرزی در حاشیه این کارگاه آموزشی گفت: شناخت همسران از محیط کار شاغلین در ایجاد درک متقابل و کسب مهارت مدیریت استرس موثر است و برگزاری چنین کارگاه‌های آموزشی کمک شایانی به کاهش آسیب‌های ناشی از مسائل شغلی همسران میکند.

پدرام کیانی معاون مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی نیز به خبرنگار ما گفت: مدیریت آموزش در راستای مسئولیت خود مبنی بر توسعه و توانمندسازی کارکنان ذوب آهن اصفهان، با رویکردی جدید و بر مبنای آخرین روش‌ها و با مشورت با خبرگان این حوزه و بهینه کاوی از سازمان‌های صنعتی بزرگ این دوره آموزشی را با روش FLE برای عموم کارکنان برنامه ریزی نموده است؛ لذا همکاران محترم می‌توانند به منظور حضور به همراه همسرشان در این دوره آموزشی و بدلیل ظرفیت محدود دوره‌ها و تعداد زیاد درخواست کنندگان، در اسرع وقت به روابط صنعتی محل خدمت مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده