تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۳۰۶۹۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

حمایت ویژه گمرک کرمانشاه از تولید

‌می‌متالز - سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گفت: در راستای خدمت به چرخه تولید داخلی استان و کشور از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و در پروسه‌های کاری و تشریفات گمرکی با ارائه تسهیلات گمرکی، بیشترین همکاری را با آن‌ها خواهیم داشت.

به گزارش می‌متالز، واحد فروآلیاژ اسلام‌آباد غرب اولین پروژه سرمایه گذاری خارجی کرمانشاه در ۱۰ سال اخیر است که توسط شرکت فروآلیاژ متحد شرق آسیا عملیات اجرایی آن شهریورماه سال ۱۳۹۸ آغاز و در بهمن‌ماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید. ظرفیت تولید این واحد ۱۵ هزار تن فروسیلیکومنگنز در سال است.

علی‌اصغر عباس‌زاده، سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه در جریان بازدید از شرکت فروآلیاژ متحد شرق آسیا از بکار بستن تمامی ظرفیت‌های قانونی گمرک برای حمایت از تولید سخن گفت.

وی اظهار کرد: گمرک در راستای اجرای شعار سال ۱۴۰۲ و با هدف حمایت از تولید، نهایت تلاش خود را در خدمت‌رسانی و تسهیل در واردات مواد خام و تجهیزات خط تولید شرکت‌های تولیدی داشته و دارد.

عباس‌زاده افزود: در راستای خدمت به چرخه تولید داخلی استان و کشور از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و در پروسه‌های کاری و تشریفات گمرکی با ارائه تسهیلات گمرکی، بیشترین همکاری را با آن‌ها خواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه گمرکات استان کرمانشاه تمامی ظرفیت‌های قانونی خود را برای حمایت از تولید به‌کار خواهد بست، گفت: آمادگی داریم که تولید کننده هر جایی که در گمرک مشکل داشت در کمترین زمان ممکن رسیدگی کنیم.

جین فو مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خارجی فروآلیاژ متحد شرق آسیا ضمن تقدیر از خدمات گمرک در ترخیص مواد اولیه و تجهیزات خط تولید، اظهار رضایت خود را از همراهی و همکاری مجموعه گمرکات استان کرمانشاه از ابتدای تأسیس این شرکت، تاکنون عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده