تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۳۳
بازدید: ۹۳
کد خبر: ۳۰۸۱۸۱
سرویس خبر : صنایع کوچک
از صبح امروز و در شهر گوانجو؛

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کوچک و متوسط چین با حضور معاون وزیر صمت ایران گشایش یافت

‌می‌متالز - با حضور معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و معاون وزیر صنعت و فن‌آوری چین، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کوچک و متوسط چین گشایش یافت.

به گزارش می‌متالز، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه «علی رسولیان» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، «حسین درویشی» سرکنسول ایران در گوانجو و «سیدمصطفی هاشمی» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و نیز خانم «ژو شیائولان» معاون وزیر صنعت و فن‌آوری اطلاعات چین، آقای «سون» معاون استاندار گواندونگ و مقامات سایر کشور‌ها از جمله آلمان، ویتنام و قطر حضور داشتند.

در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کوچک و متوسط چین (CISMEF)، پاویون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برپا شده است.

این نمایشگاه که از ششم تا نهم تیرماه سال‌جاری در گوانجو – چین فعال است، به‌عنوان بزرگترین رویداد جهانی در حوزه صنایع کوچک و متوسط شناخته می‌شود.

برای این دوره از نمایشگاه مذکور، شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به‌عنوان استان معین، تعیین شده و شرکت شهرک‌های صنعتی سایر استان‌های کشور به‌منظور حضور SME‌ها در این نمایشگاه، با آن استان همکاری و هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌اند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده