تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۱۸
بازدید: ۲۲۹
کد خبر: ۳۰۹۹۹۶
سرویس خبر : صنایع کوچک
با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

مقیمی، سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران شد

‌می‌متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی «فرشاد مقیمی» را به‌عنوان سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب کرد.

به گزارش می‌متالز، آئین تکریم و معارفه، امروز چهارشنبه ۲۱ تیرماه با حضور «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، در محل وزارت صمت برگزار شد.

علی‌آبادی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «علی رسولیان» رئیس پیشین هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، طی حکمی «فرشاد مقیمی» را به‌عنوان «سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران» منصوب و معرفی کرد.

در حکم وزیر صمت خطاب به مقیمی آمده است:

«نظر به تعهد، تخصص و شایستگی و سوابق جنابعالی، به‌موجب این حکم به سمت «سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی دولتی و بخش خصوصی و با بهره‌گیری از توانمندی‌های بالفعل و بالقوه کشور، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا در جهت ایفای وظایف و تحقق اهداف و ماموریت‌‎های سازمان و در خدمت به مردم و کسب و کار‌ها کوشا باشید.

توفیقات روز افزون جنابعالی را از ایزدمنان خواستارم.»

لازم به‌ذکر است، «فرشاد مقیمی» پیش از این، معاون امور صنایع وزارت صمت، مدیرعامل شرکت ایران‌ خودرو، معاون نوسازی و بهره‌برداری ایدرو، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و معاون صنایع کوچک و شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایران را در کارنامه اجرایی خود داشته است.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده