تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۱۵
بازدید: ۸۴
کد خبر: ۳۱۳۷۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری انتخابات هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی اتاق تهران

‌می‌متالز - انتخابات هیات‌رئیسه پنج کمیسیون تخصصی اتاق بازرگانی تهران شنبه صبح برگزار شد. بر این اساس کمیسیون‌های صنعت و معدن، تسهیل تجارت و توسعه صادرات، کشاورزی و صنایع تبدیلی، بهبود محیط کسب‌وکار و رفع موانع تولید و اقتصاد سلامت هیات‌رئیسه خود را شناختند.

به گزارش می‌متالز، انتخابات پنج کمیسیون دیگر نیز یکشنبه برگزار خواهد شد و انتخابات یک کمیسیون نیز فعلا به‌تعویق افتاده‌است. در انتخابات هیات‌رئیسه کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران در دور دهم، هرویک یاریجانیان به‌عنوان رئیس کمیسیون برگزیده شد.

محمدرضا زهره وندی و سیدعلی صدری نیز به‌عنوان نایب رئیس اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند. همچنین در انتخابات هیات‌رئیسه کمیسیون تسهیل و توسعه‌تجارت اتاق بازرگانی تهران در دور دهم، کاوه زرگران به‌عنوان رئیس کمیسیون و محمدرضا غفراللهی و علی میرعبدالله به‌عنوان نایب رئیس اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند. در ادامه انتخابات هیات‌رئیسه کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی تهران در دور دهم، عطاالله اشرفی اصفهانی به‌عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شد. سیدمهدی حسینی یزدی و علی تقوی فر نیز نایب رئیس اول و دوم این کمیسیون شدند. همچنین هیات‌رئیسه کمیسیون بهبود محیط کسب‌وکار و رفع موانع تولید اتاق بازرگانی تهران در دور دهم نیز انتخاب شد. بر این اساس محمدرضا نجفی منش به‌عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شد و علی نقیب و آرمان خالقی نایب رئیس اول و دوم این کمیسیون را بر عهده گرفتند. در انتها نیز انتخابات هیات‌رئیسه کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران در دور دهم برگزار شد. محمد عبده زاده به‌عنوان رئیس کمیسیون معرفی شد و ابوالفتح صانعی و مریم ابراهیمی تاج آبادی به‌عنوان نایب رئیس اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده