تاریخ: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۰۳
بازدید: ۱۲۰
کد خبر: ۳۱۷۴۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه فرصتی برای تقدیر از فعالیت اصحاب رسانه

‌می‌متالز - یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به این که برگزاری پنجمین دوره جشنواره ملی بورس و رسانه فرصتی برای تقدیر از فعالیت اصحاب رسانه است، گفت: این جشنواره فضای رقابتی را به منظور آگاهی رسانه‌ها از کمیت و کیفیت اخبار رقبای خود به وجود می‌آورد.

به گزارش می‌متالز، همایون دارابی مدیر عامل سبدگردان داریوش در رابطه با ماهیت جشنواره بورس و رسانه اظهار کرد: یکی از رکن های مهم بازار سرمایه بحث اشاعه فرهنگ، اطلاع رسانی در مورد رخ داد‌های بازار سرمایه است؛ و این بازار برخلاف سایر بازار‌های موازی بسیار پویا به حساب می‌آید.

او افزود: سهامداران بسته به میزان مواجه با اخبار و اطلاعات می‌توانند در بازار سرمایه مثمره ثمر باشند، پس صحت و عدم صحت اخبار بسیار در بازار سرمایه اهمیت دارد.

مدیر عامل سبدگردان داریوش تاکید کرد: پنجمین دوره جشنواره ملی بورس و رسانه فرصتی برای تقدیر از فعالیت اصحاب رسانه است. همچنین این جشنواره فضای رقابتی را به منظور آگاهی رسانه‌ها از کمیت و کیفیت اخبار رقبای خود به وجود می‌آورد.

دارابی در پایان در مورد یکی از خاطرات خود مبنی بر برگزاری جشنواره بورس و رسانه گفت: در دو دوره‌ی اخیر جشنواره بورس و رسانه افتخار حضور در میان داوران را داشتم، از جمله مهم‌ترین خاطراتم در این دوران به بحث (روستای مال استریت) باز می‌گردد، زیرا این موضوع بسیار در جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده