به گزارش میمتالز، در این نشست صمیمانه که به منظور بیان دغدغهها و پیشنهادات در حوزه اطلاعرسانی موثرتر در بازارسرمایه و توجه به اهمیت نقش کارگزاران بورسی به عنوان بازیگران اصلی در توسعه بازار شکل گرفت، مدیران و فعالان حوزه روابط عمومی شرکتهای کارگزاری ضمن آشنایی بیشتر با فعالیتها و اقدامات روابط عمومی کانون کارگزاران، به بحث و تبادل نظر در خصوص مسایل و نیازمندیهای خود در این خصوص پرداختند.
در ادامه، موضوع تشکیل شورای روابط عمومیهای شرکتهای کارگزاریها ذیل شورای اطلاع رسانی بازارسرمایه نیز در این جلسه طرح و بررسی شد. پیش از این تنها مدیران روابط عمومی ارکان بازارسرمایه در این شورا برای پیشبرد اهداف کلان بازارسرمایه حضور داشتند که در این جلسه مهدی حاجیوند، مدیر روابط عمومی سازمان بورس به حضور نمایندگان کارگزاریها در این شورا به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازارسرمایه تاکید کرد.
شایان ذکر است، متعاقبا در جلساتی مشابه از دیگر نهادهای مالی مانند شرکتهای تامین سرمایه، صندوقهای بازارگردانی، ناشران و... برای حضور نمایندگانشان در شورای اطلاعرسانی بازارسرمایه دعوت به عمل خواهد آمد.