تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۱
بازدید: ۵۰۰
کد خبر: ۲۲۲۳۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شاخص کل همچنان در محدوده سبز رنگ

‌می‌متالز - بازار سرمایه امروز روی ریل صعودی معاملات خود را سپری کرد تا امروز هم شاهد بازار سبز رنگ برای چندمین روز متوالی باشیم.

به گزارش می‌متالز به نقل از فولادبان، امروز، نماگر اصلی بورس ۲۰ هزار و ۵۹۵ واحد افزایش داشت و به یک میلیون و ۴۵۳ هزار و ۷۹۶ واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن، در انتهای معاملات، ۵ هزار و ۴۲۱ واحد افزایش یافت و رقم ۴۱۸ هزار و ۱۷۰ واحد را نشان داد.

شاخص فلزات اساسی امرو هم با روند بازار همسو شد تا این شاخص نیز سبز رنگ شود. در نهایت با رشد ۲۱ هزار و ۴۶۱ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۶۰۹ واحد رسید. امروز اکثر نماد‌های فولادی روند مثبت داشتند و فقط ۳ نماد «فباهنر»، «فرآور» و «فسازان» قرمز رنگ در معاملات امروز این گروه دیده شد.

امروز تعداد بیشتری از نماد‌های گروه کانی غیرفلزی قرمز رنگ بودند و نماد «کساپا» با افت نزدیک به ۴ درصدی بیشترین کاهش را در بین نماد‌های این گروه داشت. در گروه محصولات شیمیایی، اکثر نماد‌ها سبز رنگ بودند و فقط ۵ نماد با افت قیمت همراه بودند. امروز فقط ۵ نماد از نماد‌های گروه خودرو و ساخت قطعات کاهش قیمت داشتند و نماد «خلنت» با افت نزدیک به ۴ درصدی بیشترین کاهش را داشت. در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری اکثر نماد‌ها روند مثبت داشتند و تنها ۲ نماد قرمز رنگ بود.

امروز نماد «پارس» بیشترین رشد و نماد «کدما» بیشترین ریزش را داشتند. نماد «فولاد» امروز هم بیشترین تاثیر در روند شاخص کل را داشت.

منبع: فولادبان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده