تاریخ: ۳۰ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۴۷
بازدید: ۷۲
کد خبر: ۳۱۱۰۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار می‌کند؛

دوره آموزش حاکمیت شرکتی ویژه مدیران صنایع

‌می‌متالز - رئیس اداره میز صنعت و رتبه‌بندی ناشران از برگزاری دوره آموزشی حاکمیت شرکتی برای مدیران صنایع بازار سرمایه از اول تا چهارم مرداد ماه خبر داد.

به گزارش می‌متالز، رئیس اداره میز صنعت و رتبه‌بندی ناشران از برگزاری دوره آموزشی حاکمیت شرکتی برای مدیران صنایع بازار سرمایه از اول تا چهارم مرداد ماه خبر داد.

امیر طایفه ابراهیمی، ضمن بیان این خبر، افزود: در این دوره، ناشران اوراق بهادار ضمن آشنایی هرچه بیشتر با دستورالعمل حاکمیت شرکتی، با اصول و مفاهیمی همچون انواع کمیته‌های هیات‌مدیره و وظایف آن‌ها و همچنین پایداری شرکتی آشنا می‌شوند.

دوره آموزش حاکمیت شرکتی ویژه مدیران صنایع

وی ادامه داد: این دوره در راستای گسترش فرهنگ حاکمیت و پایداری شرکتی و آشنایی هرچه بیشتر اعضای هیات مدیره و مدیران عامل شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان با مفاهیم مذکور، توسط اداره میز‌های صنعت و رتبه بندی ناشران (زیر مجموعه مدیریت نظارت بر ناشران) با همکاری مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی و روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار برای مدیران صنایع بازار سرمایه از اول تا ۴ مرداد ماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره میز صنعت و رتبه بندی ناشران اضافه کرد: در این دوره ۴ روزه، پیش‌نویس گزارش فعالیت هیات مدیره و گزارش تفسیری مدیریت همراه با آخرین تغییرات نیز در اختیار مدیران قرار خواهد گرفت.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده