تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۴۴
بازدید: ۷۲
کد خبر: ۳۱۹۱۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

استقبال از پذیره‌نویسی شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس نشان‌دهنده گشایش در امر سرمایه‌گذاری است

‌می‌متالز - نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در برنامه رونمایی از بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای گفت: واحدی که هنوز به مرحله تولید نرسیده با چنین استقبالی در مرحله پذیره‌نویسی مواجه شده و این استقبال نشان از گشایش مناسب در امر سرمایه‌گذاری است.

به گزارش می‌متالز، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در برنامه رونمایی از بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای گفت: از زحمات تمام عزیزانی که موجب تولید "بیو اتانول" شدند تشکر میکنم، ما در مجلس در حال تلاش برای اقتصاد کردن اقتصاد هستیم.

او گفت: واحدی که هنوز به مرحله تولید نرسیده با چنین استقبالی در مرحله پذیره‌نویسی مواجه شده و این استقبال نشان از گشایش مناسب در امر سرمایه‌گذاری است.

نماینده مردم کرمانشاه تصریح کرد: سرمایه‌گذار وقتی با پروژه و نحوه اجرای آن آشنا می‌شود، اعتمادش جلب می‌شود، در کشور‌های خارجی بنگاه‌هایی هستند که توانایی جمع آوری سرمایه‌های خرد را دارند، این امر موجب سودآوری واحد تولیدی و توسعه صنعت خواهد شد.

مصری بیان کرد: تفکری که به تازگی در ایدرو به وجود آمده نشان از فاصله گیری از بنگاه‌داری است که این امر اتفاق خوبی برای اقتصاد کشور است. امید می‌رود اقدام ایدرو الگوی مناسبی برای سازمان‌های دیگر باشد.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده